هفته دیزاین ایکوگرادا در تورینو


 
مانی نیلچیانی/ گروه ترجمه
mn@rangmagazine.com


هفته دیزاین 2008 ICOGRADA 1 در تورینو برگزار می شود.
این اجلاس که بین 13 تا 19 اکتبر سال جاری در شهر تورینوی ایتالیا برپا می شود، امسال به طور کامل به خلق سناریوهای نوین در زمینه ی دیزاین ارتباطی (Relational Design) اختصاص میابد.
هفته دیزاین امسال ICOGRADA بخشی از جشن شهر تورینو به مناسبت برگزیده شدن این شهر به عنوان نخستین پایتخت دیزاین جهان خواهد بود.
برنامه کامل این رویداد سالانه، شامل یک کنفرانس بین المللی 3 روزه، نمایشگاه ها و 4 کارگاه آموزشی برای دانشجویان و طراحان جوان است.
شهر تورینو از میان تعداد زیادی از شهرهای مهم و مشهور جهان برای برپایی این اجلاس برگزیده شده است. علت این گزینش اهمیت تاریخی این شهر در طراحی گرافیک ایتالیا، مرکزیت جغرافیایی این شهر و دارا بودن زیرساخت های فوق العاده این شهر اعلام شده است
تورینو تعداد پرشماری بنیاد فرهنگی و موزه را در خود جای داده و هرساله میزبان رویدادهای هنری ملی و جهانی متعددی است؛ هم از این روست که این شهر به نوعی نیروی پیشرانه خلاقه در منطقه به شمار می رود
این رویداد توسط ICOGRADA و 3 Aiap برنامه ریزی و اداره می شود. سخنرانان امسال شامل 16 متخصص پیشرو در زمینه های برندینگ، تبلیغات، طراحی گرافیک، طراحی وب، طراحی تعاملی (Interactive Design)، طراحی تایپ، انیمیشن، تصویرسازی و هنر رسانه جدید (New Media Art) خواهند بود.



1. ICOGRADA جامعه بین المللی مجامع طراحی گرافیک
2. Torino شهری در شمال غربی ایتالیا
3. Aiap اتحادیه ملی ارتباط تصویری ایتالیا
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن