دیرکرد چاپ پوستر جشنواره تئاتر عروسکی تقصیر طراح آن نبود


داوود منطق دلیل دیر شدن چاپ پوستر جشنواره تئاتر عروسکی را بروز اشکال چاپخانه ای ذکر کرد.
داوود منطق، طراح پوستر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک  گفت: الان چند دوره است که جشنواره تئاتر عروسکی در ابران به نام مبارک شناخته می شود به همین دلیل من هم در پوستر جشنواره از نماد مبارک استفاده کردم.
وی مبارک را یکی از شاخص ترین عروسک های ایرانی دانست و بیان کرد: مبارک یکی از ایرانی ترین عروسک ها است وی می توان آن را شاخصه تئاتر عروسکی ایران نامید و استفاده از عروسک مبارک در این پوستر امری عادی است.
بهرام شادان فر، مسوول روابط عمومی جشنواره تئاتر عروسکی چندی پیش دلیل دیرشدن چاپ پوستر جشنواره را مشکل طراحی رنگ آن ذکر کرده بود.
منطق در این باره توضیح داد: ماجرا از این قرار بود که یک بخشی از پوستر در چاپ درست درنمی آمد و این درست زمانی بود که من تهران نبودم و مدیران جشنواره به من دسترسی نداشتند.
وی ادامه داد: دبیران جشنواره پوستر را برای چاپ به چاپخانه فرستاده بودند ولی مشکل چاپ حل نشده بود به همین دلیل تا برگشتن من از سفر، کار چاپ پوستر جشنواره عقب افتاد.
این طراح گرافیک در پایان گفت: من در زمینه وجود مشکل در طراحی رنگ پوستر اطلاعی ندارم ضمن آنکه نظارت بر چاپ بر عهده مرکز هنرهای نمایشی بوده است.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن