آغاز ثبت‌نام سی‌وهفتمین دوره آموزش کوتاه‌مدت گرافیک مطبوعاتی


 ثبت‌نام سی‌وهفتمین دوره آموزش کوتاه‌مدت رشته‌ گرافیک مطبوعاتی از تاریخ 15 دی ماه 86 در دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها آغاز می‌شود.
 دکتر گیتا علی‌آبادی معاون آموزشی ضمن اعلام این خبر گفت: این کلاس‌ها در قالب 10 واحد دانشگاهی و به مدت 16 هفته برگزار خواهد شد. درس شیوه نگارش فارسی نیز به عنوان پیش‌نیازارائه شده که قبولی در آن اجباری و شرط اساسی برای گذراندن واحدهای درسی دیگر به شمار می‌رود اما نمره معدل در آن تأثیری نخواهد داشت.
علی‌آبادی با اشاره به نحوه پذیرش داوطلبان گفت: پذیرش نهایی از بین داوطلبان واجد شرایط بر اساس اولویت میزان تحصیلات، نوع رشته تحصیلی، سوابق شغلی، ارائه معرفی‌نامه، نمونه کار و موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود.
همچنین میزان شهریه برای هر رشته 60 هزار تومان در نظر گرفته شده که شاغلان در تحریریه مطبوعات می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و کارت خبرنگاری معتبر از مؤسسه ذیربط از 25%تخفیف ویژه برخوردار شوند.
لازم به ذکر است ارائه معرفی‌نامه و نمونه کار برای داوطلبان شاغل در مؤسسات مطبوعاتی، روابط عمومی‌ها، مراکز خبری، تبلیغاتی و چاپ و نشر الزامی است.
وی افزود: میزان تحصیلات در رشته گرافیک مطبوعاتی برای شاغلان در مطبوعات روابط عمومی‌ها و دفاتر تبلیغاتی، حداقل فوق‌دیپلم و برای داوطلبان آزاد، لیسانس یا دانشجوی دوره کارشناسی است.
وی تصریح کرد: حداکثر سن داوطلبان برای ثبت‌نام در هر رشته 45 سال در نظر گرفته شده است و به کسانی که دوره را با موفقیت طی کنند گواهی معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 26/10/86 از ساعت 9 الی 14 برای ثبت‌نام به واحد آموزش دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها مراجعه نمایند.
شایان ذکر است: در برگزاری این دوره از کلاس‌ها، مؤسسه نشرآوران نیز با این دفتر همکاری خواهد داشت.
نشانی: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم غربی، شماره 13، دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها، طبقه دوم، معاونت آموزشی
تلفن: 88730413 – 88738564


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن