شنبه؛ افتتاحیه و اهدای جوایز برگزیدگان نمایشگاه اسماءالحسنی


به گزارش وب سایت خانه هنرمندان ایران، سومین دوره نمایشگاه اسماءالحسنی بیست و چهارم شهریور در نگارخانه مرتضی ممیز و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.
علی وزیریان مسئول برگزاری نمایشگاه اسماءالحسنی درباره شرایط سومین دوره نمایشگاه گفت: در این دوره سعی کردیم کم و کاستی‌های دوره‌های پیش را برطرف کنیم، در دو سال قبل زمان نمایشگاه یک هفته بود و در این دوره دو هفته برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

در این دوره 1757 اثر به دبیرخانه نمایشگاه ارایه شد که از این تعداد 90 اثر برای نمایشگاه پذیرفته شد. درصورتی که در دوره قبل نمایشگاه 114 اثر پذیرفته شده بود. وزیریان درباره هیات داوران این دوره جشنواره گفت: در این دوره هیات انتخاب و هیات داوران را یک تیم تشکیل می‌دادند به همین دلیل آثار انتخاب شده در این دوره از انسجام بیشتری برخوردار است.
فرزاد ادیبی، کوروش پارسانژاد، پریسا تشکری، مهدی سعیدی، سید حسن موسی زاده داوری این دوره از نمایشگاه را به عهده داشتند.
نمایشگاه حروف نگاری ( تایپوگرافی) پوستر اسماء الحسنی در سال گذشته با حضور 114 اثر مختلف که همگی با اسماء مبارک الهی مزین شده‌اند در ماه مبارک رمضان در نگارخانه‌ی ممیز و میرمیران خانه‌ی هنرمندان ایران بر پا شد و رضا عابدینی، سید حسن موسی زاده، سید علی میرفتاح، مصطفی ندرلو و علی وزیریان هیات انتخاب آثار این نمایشگاه بودند.
مسئول جشنواره اسماءالحسنی درباره اهدای جوایز نیز گفت: امسال در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جوایز اهدا می‌شود. همچنین نمایشگاه دوره پس از اتمام در خانه‌ی هنرمندان ایران در ترکیه و هندوستان به نمایش در می‌آید.
سخنرانی مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه اسماءالحسنی را علی معلم دامغانی به عهده دارد.
سازمان تبلیغات اسلامی‌سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، موسسه نشر شهر، خانه هنرمندان ایران این نمایشگاه را حمایت کردند.
مراسم افتتاحیه در ساعت 17 روز شنبه بیست و چهار شهریور برگزار می‌شود و این نمایشگاه تا دو هفته برپا خواهد بود.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن