تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ی پوستر پایداری


دبیر اجرایی نخستین جشنواره ی پوستر پایداری از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 22 شهریور ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای پایداری، امیر هوشنگ للهی در رابطه با تمدید مهلت ارسال این آثار گفت: با توجه به استقبال گسترده ی طراحان گرافیک علاقمند به موضوع پایداری، مهلت ارسال آثار به این جشنواره به مدت یک هفته تمدید شد.
وی هدف از اجرای این جشنواره را شناسایی و معرفی هنرمندان جوان خلاق در عرصه ی هنر پوستر مقاومت و پایداری و همچنین توسعه و ترویج هنر مقاومت در عرصه ی گرافیک بین هنرمندان نسل سوم عنوان کرد و افزود: ایجاد زمینه ی مناسب برای حضور هم زمان اساتید صاحب نام عرصه ی گرافیک معاصر ایران و هنرمندان جوان علاقمند به طراحی پوستر و نیز ترویج و اشاعه ی هنر مقاومت و ایجاد زمینه ی آشنایی عموم مردم با این هنر در عرصه ی پوستر از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی از اساتید برجسته ای چون حبیب صادقی، فرزاد ادیبی، کوروش پارسا نژاد، ابراهیم حقیقی و مصطفی اسداللهی به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری و هیئت علمی این جشنواره نام برد و افزود: در برگزاری نخستین جشنواره ی پوستر پایداری تلاش شده است تا از نگاه محدود به مفهوم پایداری پرهیز شده و آن را از محدوده یک یا چند موضوع خاص خارج کنیم.
للهی تاکید کرد: جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره به کامل ترین اثر 15 سکه بهار آزادی به همراه دیپلم افتخار و جایزه ممتاز این جشنواره 12 سکه بهار آزادی به همراه دیپلم افتخار خواهد بود.
وی افزود: همچنین به نفرات اول تا سوم برگزیده در این جشنواره نیز جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.
 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نخستین جشنواره ی پوستر پایداری به همت فرهنگسرای پایداری و با مشارکت موزه هنرهای معاصر فلسطین، موزه هنرهای دینی امام علی(ع) و موزه هنرهای معاصر تهران در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار میشود.
علاقمندان می توانند آثار خود را تا 22 شهریور ماه به ستاد اجرایی جشنواره واقع در پاسداران، سه راه ضرابخانه، خیابان شهید داود گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا فرهنگسرای پایداری ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 228887882-021 تماس حاصل نمایند.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن