چهل‌سال گارسیا مارکز در نگارخانه‌ی ممیز


پوستر نمایشگاه/ اثر: مهدی صادقی
پوستر نمایشگاه/ اثر: مهدی صادقی
نمایشگاه پوستر و تصویرسازی چهل‌سال گارسیا مارکز که به نمایش آثار 60 هنرمند طراح و طراح گرافیک اختصاص دارد، توسط انتشارات رسم از یکم اردیبهشت‌ماه در نگارخانه‌ی ممیز خانه‌ی هنرمندان ایران برپا می‌شود.

به گزارش سایت خبری خانه‌ی هنرمندان ایران، به دنبال انتشار فراخوانی که انتشارات رسم در بهمن‌ماه سال 85 برای نمایشگاه طراحی پوستر و تصویرسازی با موضوع گابریل گارسیا مارکز منتشر کرد، 170 هنرمند آثاری را ارایه دادند که از این میان آثار 60 طراح برای نمایشگاه انتخاب شده است.
هیات انتخاب آثار این نمایشگاه را محمد علی سپانلو، محمدرضا دادگر، باسم الرسام، داریوش مختاری و منوچهر عبدالله زاده تشکیل می‌دهند. در این بخش به هر اثر به صورت جداگانه امتیازی بین 1 تا 5 تعلق گرفت که آثاری که امتیاز 75/4 و بالاتر از آن گرفتند برای نمایش در خانه‌ی هنرمندان ایران انتخاب شده است. همچنین آثاری که بالاتر از 5/3 امتیاز گرفتند برای چاپ در کتاب مربوطه برگزیده شده‌اند.
نمایشگاه پوستر و تصویرسازی چهل‌سال گارسیا مارکز که به طرح‌های هنرمندانه‌ای از این نویسنده شهیر کلمبیایی اختصاص دارد از روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در نگارخانه‌ی ممیز خانه‌ی هنرمندان ایران برپا خواهد شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن