بازل سوئیس میزبان نمایشگاه و ورک شاپ مجید عباسی


پوستر نمایشگاه/ اثر مجید عباسی
پوستر نمایشگاه/ اثر مجید عباسی
نمایشگاه آثار مجید عباسی از 30 آوریل تا 10 می سال جاری در مدرسه هنری بازل برگزار می شود. در کنار این نمایشگاه و در طی مدت 2 روز، کارگاهی توسط وی و با موضوع "تایپوگرافی ایرانی" برگزار خواهد شد.

مدرسه بازل، طی سال های گذشته، شاهد برگزاری سخنرانی و کارگاه های طراحان بنامی چون "الن فلچر(1)"، "آن سانگ-سو(2)"، "هلموت اشمیت(3)" و "همیش مویر(4)" بوده است. شایان ذکر است که مدرسه بازل سوئیس، از سال های 1960 میلادی تا کنون، یکی از تاثیر گذارترین مراکز آموزشی جهان در حیطه گرافیک بوده است : استادانی همچون "آرمین هافمن(5)"، "امیل رودر(6)" و "ولفگانگ وینگارت(7)" در حوزه طراحی گرافیک و تایپوگرافی که الگوی مدرن آموزش طراحی گرافیک را در این مدرسه هنری، شالوده نهادند.
مدرسه هنری بازل سوئیس با رشد چشمگیر خود در دهه های اخیر، ارتقاء یافته، با مطابقت یافتن با استاندارد ها و سیستم های آموزشی بین المللی، اکنون در سطح مراکز دانشگاهی معتبر جهان فعالیت می کند. این مرکز آموزشی، اکنون از دپارتمان ارتباط تصویری،‌ به یک انستیتوی آموزشی معتبر، ارائه دهنده مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد تبدیل شده و زیر مجموعه دانشگاه های شمال غربی کشور سوئیس به شمار می آید. 






Alan Fletcher -1
Ahn Sang-Soo -2
Helmut Schmidt -3
Hamish Muir -4
Armin Hofmann -5
Emil Ruder -6
Wolfgang Weingart
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن