۳۸ کشور جهان در دومین دوسالانه پوستر جهان اسلام


پوستر دوسالانه پوستر جهان اسلام/ اثر: مهدی مهدیان
به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، دومین دوسالانه بین المللی پوستر جهان اسلام در سال « اتحاد ملی و انسجام اسلامی»، در راستای توسعه تعامل و نزدیکی هر چه بیشتر هنرمندان مسلمان از سراسر جهان و ترسیم افقهای مشترک در یک چشم انداز بین المللی با حضور و مشارکت وسیعی در سطح داخلی و خارجی،  سوم اردیبهشت ماه سالجاری در این مؤسسه گشایش خواهد یافت. این نمایشگاه با حرکت در جهت تحقق اتحاد ملی و انسجام اسلامی بزرگترین عرصه حضور طراحان گرافیک و پوستر را در وسیعترین حوزه فرهنگی تمدنی دنیای معاصر تجلی خواهد بخشید.
دبیرخانه دوسالانه بین المللی پوستر جهان اسلام، اعلام کرد تاکنون هنرمندان 38 کشور جهان آثار خود را برای شرکت در نمایشگاه ارسال کرده اند. همچنین در بخش داخلی 800  هنرمند، اقدام به ارسال نزدیک به 1700 اثر، به این دبیرخانه نموده اند که به این ترتیب، دوسالانه پوستر در دومین تجربه خود شاهد تحقق یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح جهانی بوده و قطعاً امیدها و انتظارات زیادی را در مسیر آینده خود برمی انگیزد.
در روزهای برپایی این دوسالانه نشست های پژوهشی با موضوع جریان شناسی، آسیب شناسی و سیری در کارنامه دستاوردها و تجارب هنرمندان ایرانی در عرصه گرافیک و پوستر، شناخت بسترها و زمینه های تکوین فرهنگ و دانش تصویری نوین در ایران از زبان پیشگامان و پیشکسوتان این هنر در کشورمان و نیز با حضور صاحبنظران، کارشناسان و هنرمندان صاحب نام، برای عموم علاقمندان این هنر برگزار خواهد شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن