هنرمندان ۳۸ کشور در دوسالانه پوستر جهان اسلام شرکت می‌کنند


هنرمندان 38 کشور آثار خود را برای شرکت در دومین دوسالانه بین‌المللی پوستر جهان اسلام ارسال کرده‌اند و حضور پیشکسوتان و چهره‌های برجسته پوستر و گرافیک ایران در این نمایشگاه قطعی شده است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، استقبال وسیع از دومین دوسالانه بین المللی پوستر جهان اسلام که تا کنون تنها یک دوره از آن برگزار شده بی سابقه بوده است، که نشان از اعتبار و اهمیت این عرصه بزرگ مشارکت و رقابت هنرمندان مسلمان در سراسر جهان خبر می دهد. دبیرخانه این دوسالانه با اعلام دریافت آثار هنرمندانی از 38 کشور جهان خبر از پایان مرحله انتخاب آثار داد. هم اکنون کلیه مراحل و مقدمات اجرایی برگزاری این دوسالانه انجام گردیده است؛ اما از آنجائیکه استقبال عمومی از نمایشگاه هنر به روایت بیداری (‌آثار هنری انقلاب اسلامی ایران و 8 انقلاب جهان) ‌همچنان ادامه دارد، مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزاری دومین دوسالانه پوستر جهان اسلام را به اوایل سال آینده موکول نموده است.

گفتنی است در دومین دوسالانه افزون بر هنرمندان کشورهای مختلف جهان، جامعه طراحان گرافیک و چهره های برتر این هنر در ایران از چند نسل حضور دارند. دوسالانه    بین المللی پوستر جهان اسلام آخرین دستاوردها، پیشرفتها و تحولات هنر گرافیک و پوستر سازی ایران و جهان اسلام را به نمایش خواهد گذاشت.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن