فراخوان آثار برای کتاب مجموعه آثار طراحی اطلاعات


فراخوان آثار برای  کتاب "مجموعه آثار طراحی اطلاعات : راهنمای مفهومی طراحی اطلاعات موثر و زیبا" انتشارات Rockport  منتشر شد.
متن این فراخوان بدین شرح می باشد:

کارآیی، زیبایی شناسی و ساخت، عوامل موثری است که مرز بین آثار برجسته و عادی را روشن می کند، و در چند سال اخیر، با توجه به تبدیل شدن "طراحی اطلاعات" به یکی از پیچیده ترین و چالش بر انگیز ترین شاخه های طراحی گرافیک، تمامی آثار طراحی که در زیر مجموعه "طراحی اطلاعات" جای گرفته و از شاخصه های فوق برخوردار باشند، در این مجموعه جای خواهند گرفت."طراحی اطلاعات" گستره وسیعی از تولیدات چاپی تا رسانه های تصویری دیجیتال را شامل می شود که خود بهانه ای است برای انتشار این مجموعه توسط انتشارات Rockport . این مجموعه که تحت عنوان "مجموعه آثار طراحی اطلاعات : راهنمای مفهومی طراحی اطلاعات موثر و زیبا" منتشر می شود، مشتمل بر 240 صفحه ، 23x23 سانتی مترو با جلد نفیس، در بهار 2008 به چاپ خواهد رسید.

موارد مسابقه :
رسانه های مجازی (غیر چاپی)، وب سایت ، طراحی اطلاعات در قالب ویدئو گرافیک/ موشن گرافیک و دیگر رسانه های مجازی. گرافیک محیطی، طراحی کیوسک، سیستم های اطلاع رسانی نمایشگر دیجیتال، طراحی نمایشگاهی، رسانه های چاپی، روزنامه، مجله، کتاب، کاتالوگ، بروشور، طراحی راهنما و فهرست های رهنما ، راهنمای استفاده، خبرنامه، فرم های جمع آوری اطلاعات، طراحی هویت سازمانی، طراحی آثار مربوط به همایش ها، پوستر، بسته بندی، طراحی جداول، دیاگرام ها، نمودار ها وTimelineها.

درباره برگزار کننده:
انتشارات Rockport، در حیطه تخصصی نشر برای طراحان حرفه ای فعالیت می کند.از شاخه های تحت پوشش این انتشاراتی می توان به طراحی گرافیک، طراحی داخلی، صنایع دستی، معماری، طراحی صنعتی و کتب مرجع عمومی دیزاین اشاره کرد. گستره بین الملی این انتشارات، به طراحان فرصتی برای مطرح شدن در سطح جهانی می بخشد. وب سایت این انتشاراتی را می توانید در آدرس : www.rockpub.com ببینید.

آثار مورد قبول:
هر نوع طراحی اطلاعات که در دو سال اخیر طراحی شده باشد. آثاری که در مجلدات دیگر انتشارات  Rockpub چاپ شده باشند پذیرفته نمی شوند.

ارسال:
برای آثار چاپی، یک نمونه چاپ شده از اثر، و برای آثار دیجیتال، فایل اثر با کیفیت بالا  (اطلاعات بیشتر در پایین) یا در صورت لزوم، اصل اثر (در این مورد، حد اقل دو نمونه ارسال کنید) آثار باید با دقت بسته بندی شده و منگنه نشده یا با کلیپس به هم متصل نشده باشند. هیچ اثری عودت داده نخواهد شد.هیچ هزینه ورودی در نظر گرفته نشده است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد اما برای هر اثر ارسالی باید یک فرم جداگانه پر شده و ارسال گردد. اطلاعاتی که در هر فرم ارسال می گردد، در داوری و انتخاب آثار مورد استفاده قرار می گیرد، پس توضیحات لازم و کافی، مفید خواهد بود. در نحوه و دیکته نگارش فرم ها دقت شود. فرم هایی که فاقد این شرایط باشند بررسی نخواهند شد.

هزینه شرکت در مسابقه:
هیچ هزینه ای برای این منظور در نظر گرفته نشده است . لذا، انتشارات  Rockpubقادر به اهداء نسخه ای از کتاب به شرکت کنندگانی که آثارشان پذیرفته شده نخواهد بود. اما برگزار کننده، تخفیف 50% برای تعداد نا محدود از نسخه های این کتاب برای این دسته از شرکت کنندگان در نظر خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار:
مهلت ارسال آثار، 23 مارس 2007 در نظر گرفته شده است.

راهنمای ارسال آثار دیجیتال:

شرکت کنندگانی که آثار دیجیتال ارسال می کنند، باید یک نمونه رنگ به پیوست اثر خود ارسال کنند. (مشخصات دقیق تر در ذیل می آید)

سایز و فرمت آثار:

یک کپی از فایل یا فایل های مورد نظر با مشخصات ذیل باید بر روی CD به محل دبیرخانه ارسال شود:
رزولوشن 350 dpi – حد اقل سایز  4x5 اینچ ، ترجیحا 9x12 اینچ (10.2x12.7 cm و ترجیحا 22.9x30.5 cm) – فقط فایل های TIFF و یا EPS پذیرفته خواهد شد. فایل های  PDF، JPEG ، InDesign ، PageMaker و Quark پذیرفته نخواهند شد.
برگزار کننده، مسئولیت تصحیح رنگ آثار را بیش از حد ذکر شده در بالا، نخواهد پذیرفت.

فونت:

تمامی فونت های آثار ارسالی، پیش از ارسال باید تبدیل به Curve، Outline یا Path شوند.
برچسب CD های ارسالی:
تمامی محتویات این CD ها باید روی برچسب، لیست شده و دربرگیرنده مشخصات زیر باشند:
1.    Information Design Workbook
2.    نام طراح
3.    نام فابل (ترجیحا 8 حرف یا کمتر)
4.    فرمت فایل(TIFF یا EPS)
5.    حجم فایل (به واحد مگابایت)
6.    ابعاد اثر

توجه: برای آثار دیجیتال، یک پرینت لیزری از هر اثر، با قید تمامی نکات موجود در برچسب مپشخصات آثار، در قسمت فوقانی پرینت، الزامی می باشد.

ارسال آثار:

آثار و CD های ارسالی باید به خوبی بسته بندی شده و ترجیحا با یکی از سرویس های FedEx، DHL یا سرویس های دیگر پست سفارشی ارسال شوند تا از تحویل به موقع آثار به دبیرخانه اطمینان حاصل شود.

نشانی ارسال آثار:

Information Design Workbook
KBDA
2558 Overland Avenue
Los Angeles, CA 90064
310.287.2400
infodesign@kbda.com
www.kbda.com
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن