پوسترسازی فیلم در سینمای ایران بررسی می‌شود


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از خبرگزاری فارس، پوسترسازی فیلم در سینمای ایران در برنامه سینماتوگراف رادیو فرهنگ بررسی می‌شود.
«مهدی آزادی» سردبیر سینماتوگراف با اعلام این خبر گفت: سینماتوگراف برنامه‌ای است که به طور تخصصی هر هفته به یکی از موضوعات روز سینمای ایران و جهان می‌پردازد که از چند بخش چون سینما خبر،از چشم سینما،نگاه نزدیک،سرصحنه،واژگان سینمایی و فیلم شناخت و...تشکیل شده است که هر هفته در خصوص یکی از هنرمندان و موضوعات روز سینما روی آنتن می‌رود.
آزادی ادامه داد: در قسمت از چشم سینما که مهمترین بخش سینماتوگراف است در خصوص پوسترسازی فیلم در سینمای ایران صحبت خواهد شد که موضوعاتی از قبیل پیدایش پوستر در سینمای ایران،پوستر فیلم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی،روند رو به رشد و یا تنزل این هنر و وضعیت فعلی طراحی پوستر و آسیب شناسی آن عنوان می‌شود.
«آزادی»افزود: در این برنامه که نسبت به برنامه‌های گذشته ساختاری متفاوت دارد طراح گرافیک‌هایی چون«ابراهیم حقیقی»،«قباد شیوا»و«علی خسروی»در کنار«علیرضا شجاع نوری»تهیه‌کننده مطرح سینما در خصوص این موضوعات صحبت خواهند کرد.
سردبیر سینماتوگراف با اشاره به بخش فیلم شناخت این برنامه اظهار داشت:این قسمت که از هفته گذشته به سینماتوگراف اضافه شده به پخش بخش‌هایی از دیالوگ‌ فیلم‌های ایران و جهان اختصاص دارد که بعد از پخش مخاطبان می‌توانند نام فیلم را حدس بزنند.در واقع فیلم شناخت با هدف اطلاع رسانی و معرفی فیلم‌های مختلف تولید شده است.
وی درخاتمه خاطرنشان کرد:سینماتوگراف محصول گروه فرهنگ و هنر به تهیه‌کنندگی «نیلوفر زندیان»و اجرای «حسن آزادی»جمعه به مدت 45 دقیقه ساعت15/12 روی موج FM ردیف 7/106 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن