مرور پوسترهای سیاسی، اجتماعی با حضور آریا کسایی در نیومدیا


نشست نیومدیا شماره‌ی سی‌و‌هفت یکشنبه اول اسفندماه ۹۵، ساعت هفت شب با حضور «آریا کسایی» برگزار می‌شود.
این نشست
روايتی مصور از يک دهه مرور پوسترهای سياسی، اجتماعی،انقلاب و جنگ ١٣٥٥ -  ١٣٦٥ است.
در این نشست پوسترهای سیاسی، اجتماعی، انقلاب و جنگ ایران در حدفاصل سال‌های 1355 تا 1365 و گرایشات متنوع و فعال این دوره مانند حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا، برادران شیشه‌گران، موزه هنرهای معاصر تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و پوسترهای مردمی مرور خواهد شد و درباره تاریخ این فعالیت‌ها و همچنین ویژگی‌های تصویری آن گفت و گو خواهیم کرد.

آریا کسایی متولد 1358 تهران، مدیرهنری استودیوکارگاه، طراح گرافیک، آرشیویست، و معلم تاریخ گرافیک مدرسه ویژه است. آریا کسایی مدیرهنری پروژه‌ی پوسترهای گالری طراحان آزاد، گالری محسن، دستان، آب انبار، پلتفرم 28 و بنیاد پژمان است و به عنوان آرشیویست با موزه گرافیک ایران، موزه هنر مدرن پاریس، موزه هنرهای دکوراتیو پاریس، موزه مکسی رم و تیت مدرن لندن همکاری کرده و برگزاری نمایشگاه آشور بانی پال بابلا، فریدونِ آوِ طراح، اسناد تصویری کارگاه نمایش و نمایشگاه کارنامه را در قالب پروژه‌های استودیوکارگاه و با همکاری علی بختیاری انجام داده است.

برای حضور در این رویداد به «پروژه‌های نیومدیا» واقع در تهران، کریمخان زند، خردمند شمالی، اعرابی سه، پلاک سه مراجعه کنید.

زمان انتشار: ۱۱:۵۳ ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن