چشم متفکر


سلسله درس‌های «چشم متفكر» پرفورمنس در نظر و عمل در 8 جلسه با حضور «احمدرضا دالوند» در مؤسسه فرهنگي هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.طراحان گرافیک، مجموعه‌داران و صاحبان گالری‌ها، و همه علاقمندان به این مباحث، سلسله درس‌های چشم متفکر که در برگیرنده مباحثی از هنر عمومی تا  دودلینگ آرت، چشم ذهن، ژیمناستیک ذهنی و قوانین جهانی گشتالت در ادراک تصویری  (قوانین پرگنانس) ، مطالعه مباحث فرم و راه‌های سه گانه خلق و درک تصویرشامل : 1-متا فیزیکال سیستم، 2. فیزیکال سیستم  ، و 3. آبستراکت سیستم   در موسسه صبای فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

درپایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌گردد

علاقمندان  جهت ثبت‌نام تا 22 دی‌ماه فرصت دارند به نشانی موسسه صبا واقع در خیابان ولیعصر(عج)نرسیده به طالقانی جنب فرش و گلیم تبریز شماره 1552 طبقه پنجم روابط عمومی صبا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن  66487535 تماس حاصل نمایند.

احمدرضا دالوند منتقد هنری، نویسنده و پژوهشگر هنر، دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او از قديمي‌ترين تصوير‌سازان كشور واز شاگرد استاد مرتضي مميز بوده است. از ایشان تاكنون صدها اثر تصویرسازی در مطبوعات مستقل و معتبر به چاپ رسیده است. او در سال ۱۹۹۲ طراح برگزیده كتاب سال گرافیک اروپا و سمپوزیوم بین‌‌المللی طراحی در ژاپن شده است .

زمان انتشار: ۹:۶ ۱۳۹۵/۱۰/۱۳

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن