برنامه سمینارهای آموزشگاه وی‍ژه


آموزشگاه ویژه
 به گزارش بخش خبری "رنگ" برنامه سمینارهای ویژه اعلام شد.
علاقه مندان به شرکت در این سمینارها می توانند به این آ«وزشگاه مراجعه نمایند.
برنامه این سمینارها بدین شرح می باشد.
ابراهیم حقیقی ( طراح گرافیک )
موضوع سمینار : شناخت طراحی تیتراژ در سینما و تلویزیون
این سمینار در واقع شمارا با مبانی ساختن تیتراژ در سینما و تلویزیون آشنا می کند .
در این سمینار می آموزید که چگونه از عناصر تصویری، حرکت و نوشته در ساخت و طراحی تیتراژ بهره ببرید .
زمان برگزاری :  جهت اصلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.             
 
مصطفی اسد اللهی (مدیر بخش گرافیک و عضو هیات علمی دانشکده هنرهای زیبا ی دانشگاه تهران )
موضوع سمینار : استراتژی طراحی یک نشانه
 تفکر به موضوع و آماده سازی ذهنی ، تجزیه و تحلیل سوژه از طریق اطلاعات نوشتاری ، ترجمه تصویری بیرونی و درونی کلمات بررسی راهها و انتخاب مسیر اصلی ، روش های استفاده از ابزار برای رسیدن به نتیجه ، مبحث رنگ و پرداخت نهایی
زمان برگزاری : ازساعت : 15 الی 19 روز چهارشنبه 15 آذر ماه
                                                                29 آذر ماه
 
 
شهرزاد اسفرجانی ( مدرس دانشگاه _ رییس هیات مدیره شرکت داروگ )
موضوع سمینار : فروش خدمات در یک دفتر طراحی کوچک
این سمینار برای دانش آموختگان دانشگاه که در مراحل ابتدایی راه اندازی یک دفتر طراحی قرار دارند راه گشاست و به آنان
می آموزد که چگونه اولین گام ها را در راه اندازی، مدیریت و سرانجام فروش خدمات به درستی بردارند .
زمان برگزاری : از ساعت 15 الی 19 روز پنج شنبه 30  آذرماه
 
 
ساعد مشکی ( مدرس دانشگاه _ مدیر مسوول و صاحب امتیاز نشریه نشان )
موضوع سمینار : طراحی روی جلد کتاب در ایران
بررسی ویژگی های روی جلد در ایران از دهه 40 تا امروز با نگاهی به نقاط عطف در طراحی جلد و طراحان برجسته این بخش از طراحی گرافیک .
زمان برگزاری :  جهت اصلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل نمایید          
 
 
مجید عباسی (مدرس دانشگاه _ رییس هیات مدیره شرکت گرافیک دید )
موضوع سمینار : گستره هویت سازمانی و طراح گرافیک
طراحی هویت سازمانی یک وظیفه ی جامع است که محدود به طراحی نشانه نمی شود . اگر نشانه را یک جز ء فرض کنیم، هویت سازمانی به کل آن اطلاق می شود که _ به روابط بین اجزای آن مربوط شده _ و یکپارچگی آن را معین می سازد .
طراح گرافیک باید هر سفارش را در قالب این کلیت تجزیه و تحلیل کند، هر چند که گستره ی آن به او سفارش داده نشده باشد . بدینوسیله او راه حلی برای سفارش مشخص می کند که قابلیت و توانایی توسعه ایده ی آن در زمینه های مختلف را دارد .
زمان برگزاری : 15 الی 19 روز چهارشنبه 15 آذر ماه
                                                    23 آذر ماه 
 
 
پیمان بانی شرکا ( مدرس دانشگاه، مدیر خلاقیت، طراح گرافیک )
موضوع سمینار : تغییر زاویه دید و خلاقیت با گرایش فرم
آموزش تغییر زاویه دید و در نتیجه برداشت جدید از اتفاقات پیرامون هدف این سمینار می باشد . زاویه دید عادی در انسان ها برداشت های تکراری و یکسانی را به شکل یکنواخت در بردارد . ایجاد تغییر در زاویه دید و ثبت و برداشت مجدد از آن، افق های نوینی را می آفریند و روند تجسم های جدید ،آفرینش های جدید را شامل می شود . ( تصاویر و ایمیج های دیگرگونه ) .
به عنوان مثال در هنر طراحی و مجسمه سازی از دست و چشمان همواره در زاویه ای به خصوص استفاده می شود . در این سمینار تکنیکی نوین به مخاطبان عرضه می شود که تلفیقی است از این نوع نگاه با عکاسی که امکان ساخت تصاویر تازه تر را به وجود می آورد .

زمان برگزاری : از ساعت 15 الی 19 روز چهارشنبه 22 آذر ماه 
 
 
علی قدس ( MBA _ مدیریت اجرایی با گرایش استراتژی )
موضوع سمینار : مبانی و اصول مذاکرات موفق
از آنجا که برای مذاکره موفق هیچ فرمول ثبت شده ای وجود ندارد ، هدف اصلی این سمینار فراگیری فاکتورهای اصلی در تجزیه و تحلیل سیستماتیک مبانی مذاکره است .
زمان برگزاری : جهت اصلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.  
آدرس آموزشگاه: خیابان خرمشهر ، خیابان عربعلی ( نوبخت ) ، کوچه سوم ، شماره ی ۱۹   تلفن: 5-88733674
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن