انجمن صنفی فعالیتی در تلگرام ندارد


در دو روز گذشته موج ایجاد گروه و کانال در شبکه تلگرام درباره انتخابات انجمن صنفی طراحان گرافیک و با درج نشانه انجمن به‌راه افتاده است.
با توجه به این موضوع مجله الکترونیکی رنگ ضمن تماس با انجمن صنفی طراحان گرافیک موضوع را جویا شد که در پاسخ عنوان شد انجمن در هیچ کانال تلگرامی فعالیت ندارد و در ضمن هیچ کانالی را برای این موضوع راه‌اندازی نکرده است.
بدیهی است انتشار نظر و گفتگو درباره انتخابات انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران امری نیکو و پسندیده است (همانطور که در گروه امکان صحبت هر یک از اعضا فراهم است) اما باید توجه داشت که مقاصد هر یک از این  کانال‌ها (با توجه به مطالبی که در یک کانال در حال انتشار است و اعضای آن حق بیان نظرات خود را ندارند) چه بوده و هست.
برای مثال در کانالی که خود را کانال خبری انتخابات معرفی می‌کند مطلبی با این مظمون منتشر شده است: «بازار رايزني‌ها به منظور ارائه ليست‌های مشترک در انتخابات هيات مديره انجمن داغ شده است / در اين بين تماس با اساتيد پيشكسوت نظير استادان ...، ...، ... و افرادی نظير آقايان ... و ... كه شانس رای آوری دارند افزايش يافته است» در حالی که تمامی کاندیداها به صورت منفرد ثبت‌نام کرده‌اند و در ضمن در متن یاد شده بی‌اخلاقی دیده می‌شود.
هدف رنگ از انتشار این خبر صرفا یاددآوری این نکته است که انجمن صنفی طراحان گرافیک می‌باید ضمن توجه به حساسیت‌های ایجاد شده در ابتدا ضمن اعلام رسمی عدم حضور در شبکه تلگرام مراقب هرگونه فعالیت خارج از عرف برای مراقبت و حراست از انجمنی که متعلق به همه‌ی اعضا است باشد.





زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن