برگزاری کارگاه خدمت به مشتری


قسمت مهم و حرفه‌ای در هنر خدمت به مشتری، برقراری ارتباط موثر و از همه مهم‌تر حفظ تداوم ارتباط و تحمل همه سختی‌هایی است که در اجرا وجود دارد. آغاز پروژه با ورود مشتری و شناسایی نیازهای اوست، اما کل کار فقط در گرفتن سفارش خلاصه نمی‌شود. در کارگاه خدمت به مشتری با 3 مرحله اصلی ارائه خدمت به او آشنا می‌شوید. در این کارگاه با اصول مدیریت موثر، فاکتورهای مهم مدیریت مشتری و دیگر مباحث این حوزه نیز آشنا خواهید شد.
کارگاه ساعت 9 صبح روز پنجشنبه هفتم خرداد برگز می شود.


هنر مدیر این است که از شیوه‌های برقراری ارتباط موثر استفاده کند و مشتری را در سازمان نگه دارد. مشتری امروز خریدار خدمات با کیفیت و استاندارد است و زمانی وفادار می‌ماند که نتیجه و خروجی‌های مناسب دریافت کند. در این کارگاه با اصول مدیریت موثر، فاکتورهای مهم مدیریت مشتری و دیگر مباحث این حوزه آشنا خواهیم شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن