اولین دوره‌ی تخصصی آرت انیمیشن



اولین دوره‌ی تخصصی آرت انیمیشن در مدرسه ویژه از بهار ۱۳۹۴ آغاز می‌شود.
شورای طرح و  برنا‌مه این دوره را  امیر افشار، نوروز عباسی، امراله فرهادی و  اسحاق مومنی تشکیل می‌دهند.
همچنین سرپرست این دوره امیر افشار خواهد بود.
پیش‌نیازهای این دوره علاقه‌مندی، آشنائی وگرایش به رشته‏‌ها‌ی مختلف هنرهای تجسمی و نرم‌افـزارهـای مرتـبط است و مدت زمان دوره نیز سیـصد ساعـت کارگاهی سـی‌و‌شـش هفـته در روزهـای سـه‌شنبه و پنجـشنبه  هـر هفته  بـرگزار  می‌شــود.
ابزارها و لوازم مورد نیاز تبلت و قلم‌نوری، لپ‌تاپ با قابلیت توانائی مناسب برای کار: انیمیشن، مدلینگ کاراکتر و انیمیتینگ 3 بعدی است.

با توجه به محدودیت پذیرش، ورود به این دوره دارای ضابطه‌ها و شرایط ویژه‌‏ای اسـت که با مصاحبه حضوری و ارزیابی حرفـه‏‌ای توسط اعضـای شورای طرح‌و‌رنامه تحقق می‏‌یابد. کشف استعدادها، ذوق  و علاقه هنرجویان از شاخصه‏‌های اصلی این ارزیابی تخصصی است که امید است به همت پذیرفتـه‌شدگان به شکوفائی و بهره‏‌وری برسد.

لازم به ذکر است در توضیح این دوره چنین آمده:

«زیبایی»مفهومی پیچیده و انتزاعی است
اما«زیبــایی‌ شــناسی» یـک شــیـوه‌ی نــگاه اسـت. قابـلیـتی اســت برای درک بهــتر هــر آنچـه می‌بیـنیـم.
دوره تخصـصی «آرت انیــمیشن» تلاشـی است در راســتای آمـوزش  پروسـه‌ی خـلاقِ ساخــت انیـــمیشن با رویــکردی زیــبایـی شــناســانه. شــیوه‌ی پیــش رونـده ایـــن دوره متُـــد کــارگـــاهی اسـت. در قــالــب گــــروه‌هــــایی متشــکل از تـخصـص‌هــایی کـــه هنــرجــو خـــود انـتـخـاب کـــرده؛ و در جهـت سـاخت یـک فیـلم انیــمیشن کوتاه به عنــوان پــروژه پـایـانی.
مخـاطبان ایـن دوره عـلاقه‌مندانی هستند کـه نـگاه فانتزی و خـلاقه به دنیای اطراف‌شان را  دوست دارند و در جست‌و‌جـوی خـلاقیت و نوآوری‌های  شخصی هستند. کسانی که به انـبوه  نـرم‌افـزارهای موجـود در بازار فقـط به شـکل ابـزاری نگاه می‌کنند کـه با آنها می‌توانند شیوه نگاهشان به جهان را نمایش دهند. کسانی که تصمیم دارند با نگاهی هنرمندانه با فرآیند ساخت انیمیشن آشنا شده و آرام آرام حـرفه‌ای شـوند.



www.vijeschool.com
info@vijeschool.com
Tel & Fax: 88733674-5


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن