تمدید مهلت ارسال آثار


دبیر اجرایی جشنواره ملی طراحی پوستر دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره، به دلیل درخواست مکرر هنرمندان خبر داد.
حسین محمدی وحیدی، دبیر جشنواره ملی طراحی پوستر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴، سه‌شنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه نسبت به ارسال آثار پوستر از طریق پست الکترونیکی Daneshgah.poster@gmail.com جشنواره اقدام کنند.
وی در خصوص آثار ارسال شده گفت: کلی گویی عنصر مشترک آثار رسیده است و طراحان عزیز کمتر به جزییات و زوایای منحصر به فرد برای رسیدن به مفهوم در پوستر‌های خود توجه کرده‌اند .
محمدی ضمن انتشار متنی در توضیح فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، از هنرمندان خواست تا در فرصت باقی مانده آثارشان را با یاری گرفتن از این متن طراحی کنند.
دبیر جشنواره در ادامه به تشریح شرایط و ضوابط حضور در این جشنواره پرداخت و افزود: شرکت برای عموم هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و تکنیک خلق آثار و همینطور تعداد اثر محدودیتی ندارد.
محمدی وحیدی همچنین افزود: در کنار نمایش پوسترهای برگزیده مسابقه، بخش دیگری نیز خواهیم داشت که به نمایش آثار ورکشاپ اختصاص خواهد یافت.
وی درباره ورکشاپ پوستر اظهار کرد: ورکشاپ طراحی پوستر دانشگاه آزاد به مدت ۳ روز با سرپرستی محمد اردلانی برگزار خواهد شد که شرایط حضور در این کارگاه به زودی منتشر خواهد شد.
جشنواره ملی طراحی پوستر دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر موضوع دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش، کار و فرهنگ، از دی ماه آغاز به کار کرده، و انتخاب آثار نمایشگاه و تعیین برندگان جوایز تا 27 میلیون ریالی این جشنواره در هفته اول اسفند‌ماه با داوری اساتید قباد شیوا، کیانوش غریب پور و محمد اردلانی برگزار خواهد شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن