برپایی اولین نمایشگاه پوستر جهان عاری از خشونت


نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» با آثار طراحان گرافیک ایران و جهان از ۱۷ بهمن‌ماه تا ۵ اسفند در فرهنگ‌سرای نیاوران برپا می شود.
در نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» آثار طراحان گرافیک ایران و ۱۷ کشور جهان برای نخستین‌بار به نمایش در می‌آید. ۹۳ اثر از هنرمندان ایرانی و دیگر کشورهای جهان به مرحله‌ی نهایی نمایشگاه راه‌ یافته که در گالری‌های فرهنگ‌سرای نیاوران به نمایش در می‌آیند.
ایده‌ی جهان عاری از خشونت و افراط‌گری در شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۱۳ از سوی حسن روحانی رییس جمهور کشورمان مطرح شد.
در این نمایشگاه آثار هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک، کره‌ی جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به نمایش گذاشته می‌شود.
نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» که از سوی سایت تودی پوستر و با حمایت و همکاری موسسه‌ی توسعه‌ی هنرهای تجسمی معاصر، معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه‌ی شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چاپ و نشر کاربه_هنر معاصر، برگزار می‌شود.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن