روز کارگر در داروگ



آژانس تبلیغاتی داروگ همزمان با روز جهانی کارگر رنگ دیگری به خود گرفت.
این مجموعه در توضیح این رویداد می‌گوید:
روزهای زیادی در تقویم به عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند. بعضی‌ روزها جهانی‌اند، بعضی‌ها وطنی، چند روزی هم برای یک قشرخاص. اما گاهی  پیش می‌آید که به‌خاطر روزمره‌گی و غرق‌شدن در کار و زندگی، بعضی از این روزها را نادیده می‌گیریم. ما در آژانس تبلیغاتی داروگ تلاش می‌کنیم تا روزهای خاص، در هیاهوی کارهای روزانه‌مان گم نشوند. از مناسبت‌ها برای نزدیکتر شدن به هم و رسیدن به اهداف‌مان استفاده می‌کنیم وذوق و خلاقیت، با چاشنی ِ کار تیمی، لحظه‌هایی به‌یادماندنی برای ما خلق می‌کنند. لحظه‌هایی که هرچند کوتاهند اما انرژی و حال خوب‌شان ساعت‌ها ما سرحال نگه می‌دارد. 
روزجهانی کارگر یکی از آن روزهایی ست که ما با چنین تعریفی به استقبال آن رفته‌ایم : 

همه ما کار می‌کنیم. با ابزاری که توانایی استفاده از آن را داریم، به روشی که آن را یاد گرفته‌ایم. مهم نیست کجا. چقدر یا چطور. ما با کارمان به بهترشدن بخشی از دنیای پیرامون‌مان کمک می‌کنیم. ما کنارهم، باهم و برای‌هم کار می کنیم. ما همه کارگریم.

در این روز، همه اعضاء داروگ، با استفاده از پوشش هماهنگی که در آن رنگ‌های بکاربرده‌شده در طراحی‌ها لحاظ شده بود در محیط کار حاضر شدند. البته این اتفاق محدود به داروگ نشد، و سعی کردیم تا موسسه‌هایی که در  همسایگی ما هستند نیزدر این اتفاق سهیم شوند. در طرح‌های ویژه این روز، زنبورعسل به‌عنوان نمادی از کارگروهی درنظر گرفته‌شد.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن