مجمع عمومی انجمن طراحان گرافیک ایران


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از خبرگزاری ایسنا، انجمن طراحان گرافیک ایران این روزها در حال تدارک برپایی مجمع عمومی و سالیانه‌ی خود، پنجم آذرماه، همزمان با سالروز درگذشت مرتضی ممیز است تا استراتژی و برنامه‌های سه سال آتی خود را تعیین کند.

این مجمع در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود و همزمان نمایشگاهی از آثار طراحی نشانه‌ی مرتضی ممیز و نمایشگاه آثار طراحی نشانه، نام نوشته، علایم، مونوگرام، نماد و ... اعضای انجمن در نگارخانه‌های میرمیران و ممیز، گشایش می‌یابند.

نمایشگاه‌ یادشده با هدف گردآوری مجموعه‌ی آثار نو و خلاقه‌ی اعضا تدارک دیده شده است.

محمد میرعلایی، لیلا میری، سارا مصلحی، افشین نجف‌زاده، با ریاست و مدیریت ابراهیم حقیقی، شورای برگزاری این نمایشگاه را تشکیل داده‌اند.

بنا بر این گزارش، انجمن طراحان گرافیک ایران امسال عضو افتخاری ندارد. امرالله فرهادی - دبیر انجمن - در این باره به خبرنگار ایسنا گفت که انتخاب اعضای افتخاری جدید که عضو انجمن نباشند، مستلزم آن است که در اساس‌نامه قید شود. امسال فرصت این تجدید نظر در اسا‌نامه پیش نیامده است.

به گزارش ایسنا، مرتضی ممیز، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، محمد احصایی، امرالله فرهادی، علی رشیدی و مسعود سپهر، مدیریت‌های گذشته انجمن بوده‌اند.

27 آوریل ( هفتم اردیبهشت) روز جهانی گرافیک است و مجمع عمومی و سالانه‌ی انجمن طراحان گرافیک ایران، پیش‌تر همزمان با این روز برگزار می‌شد.

لینک به منبع

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن