دوره «کمپین تبلیغاتی» در مدرسه ویژه برگزار میشود.
درباره این دوره:
»طراحی، برنامهریزی، خلق و اجرا»
امراله فرهادی / شهرام سیفهاشمی
یک ترم- 10جلسه- 40 ساعت
طراحی و خلق یک کمپین ارتباطی و تبلیغاتی کارآمد و موفق، موضوعی است که ذهن سفارشدهندگان را از یک سو و طراحان و اجراکنندگان را از سوی دیگر، سالهاست به خود مشغول ساخته است. هرکدام از طرفین در بسیاری از اوقات، درک و تلقی متفاوتی از موضوع داشته و زبان مشترکی برای ارتباط با یکدیگر نمییابند!
به همین خاطر با کمرضایتی یا نارضایتی از یکدیگر، علاوه بر هدردادن بودجه نمیتوانند مخاطب مورد نظرشان را نیز جذب و ترغیب کنند.
سعی ما بر این است که در این دورهی کوتاه، علاوه بر انتقال مبانی، تعاریف، مفاهیم و انضباط درست چرخهی سفارش تا خلق و ارائه کمپین، کلاسهای خود را در قالب کارگاههای عملی، توأم با کارگروهی منسجم پیش ببریم، تا در پایان دوره به چند کمپین موفق و قابل اجرا دست یابیم.