کمپین تبلیغاتی


دوره «کمپین تبلیغاتی» در مدرسه ویژه برگزار می‌شود.

درباره این دوره:

»طراحی، برنامه‌ریزی، خلق و اجرا»
امراله فرهادی / شهرام سیف‌هاشمی

یک ترم- 10جلسه- 40 ساعت

طراحی و خلق یک کمپین ارتباطی و تبلیغاتی کارآمد و موفق، موضوعی است که ذهن سفارش‏‌دهندگان را از یک سو و طراحان و اجراکنندگان را از سوی دیگر، سال‌هاست به خود مشغول ساخته است. هرکدام از طرفین در بسیاری از اوقات، درک و تلقی متفاوتی از موضوع داشته و زبان مشترکی برای ارتباط با یکدیگر نمی‏‌یابند!

به همین خاطر با کم‌‏رضایتی یا نارضایتی از یکدیگر، علاوه بر هدردادن بودجه نمی‌‏توانند مخاطب مورد نظرشان را نیز جذب و ترغیب کنند.

سعی ما بر این است که در این دوره‌‏ی کوتاه، علاوه بر انتقال مبانی، تعاریف، مفاهیم و انضباط درست چرخه‌‏ی سفارش تا خلق و ارائه کمپین، کلاس‏‌های خود را در قالب کارگاه‌‏های عملی، توأم با کارگروهی منسجم پیش ببریم، تا در پایان دوره به چند کمپین موفق و قابل اجرا دست یابیم.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن