دعوت به دیــــــــــدن و دعوت به شنیـــــــدن


«دعوت به دیدن»
«دعوت به دیدن» تلاشی است در راستای نمایش تعامل سینما با سایر رشته‌ها به ویژه گرافیک و موشن گرافیکس و ارتقاء فرهنگ دیداری.

در اولین برنامه‏‌ی «دعوت به دیدن» گفت‌وگوی Kyle Cooper (کایــل کوپــــر)، طراح عنوان‌بندی فیلم در خصوص شیوه کاری و به ویژه ساخت عنوان‌بندی فیلم Seven و تعامل کوپــــر با کارگردان و همچنین نحوه تعامل اثر عنوان‌بندی با فیلم سینمایی Seven به نمایش در خواهد آمد و در ادامه به گفتگو در مورد قالب و ژانر فیلم سینمایی Seven و سینمای David Fincher (دیویدفینچر) پرداخته خواهد شد.
همچنین در دوره‏‌های شش ماهه‏‌ی موشـــن گرافیکس «مدرسه ویژه» با آموختن سر فصل‌های ذیل سعی در استفاده هر‌چه بهتر ابزارهای تصویری متحرک در خدمت سینما خواهد شد. هدف در این بخش از دوره‌ها، آشنایی با زیبایی‌شناسی، مفاهیم و رویکرد موشن‌گرافیکس در سینما و تلویزیون خواهد بود.
هدف و کارکرد عنوان‌بندی، تاریخچه عنوان‌‌بندی در جهان و ایران، آشنایی با ژانرهای سینمایی، شیوه‌ها و گونه‌‌های عنوان‌بندی در ژانرهای سینمایی، تکنیک‌‌های ضـروری عنوان‌‌بندی، ایده‌پردازی و نوشتن برای عنوان‌بندی، ضروریات گرافیک (تایپوگرافی، خوانایی، لی‌آوت)، تکنیک‌‌های ساخت عنوان‌بندی فیلم‌‌های معروف.
این رویداد روز یکشنبه 24 آذر ماه 92 از ساعت 17 تا 19 در آموزشگاه ویژه واقع در خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی(نوبخت)، کوچه سوم، میدان سوم نیلوفر، شماره ۵
برگزار می‌شود.
جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88733674-5 تماس بگیرید.


« دعوت به شنیـــــــدن»
کارگاه‌های «دعوت به شنیدن» تلاشی است برای آشتی با موسیقی و ارتقاء فرهنگ شنیداری که با حضور کاوه کاتب، کارشناس تاریخ موسیقی و آهنگساز، مدیر ارکستر مجلسی تهران‌ برگزار می‌شود.
در این کارگاه مخاطبان به شنیدن «موتسـارت» دعوت می‌شوند.
چقدر تا به حال به موسیقی «موتسـارت» فکر کرده‌ایم؟ تا چه اندازه با جزییات موسیقی او آشنا هستیم؟ در این جلسه «دعوت به شنیدن»  درباره این موارد بیشتر گفته خواهد شد.
نقش موسیقی به عنوان یک ابزار ارتباطی شنیداری مستقل در فیلم، یک اثر موشن گرافیکس و هر ابزار ارتباطی متحرک را نمی‌توان نادیده گرفت بلکه موسیقی می‌تواند بستر تولید یک ایده تصویری شده و تمام المان‌های تصویری و حرکتی را به دنبال خود بکشد؛ در دوره‌ی شش ماهه‌ی موشن گرافیکس با آموختن سر فصل‌های ذیل از کاوه کاتب،  استفاده هر چه بهتر از این هنر را در خدمت ابزارهای تصویری متحرک آموزش داده می‌شود.
چگونه از موسیقی لذت ببریم، نگاهی‌ به تحولات تاریخی‌ موسیقی‌، ریتم در موسیقی‌، ریتم در تصویر، شناخت رپرتوار، سبک شناسی‌، آنالیز، زیبایی‌‌شناسی‌ صوت، انتخاب و اجرای موسیقی‌ مناسب تصویر، تلاش‌هایی‌ برای برخورد خلاقانه با صدا.
این رویداد روز  یکشنبه 24 آذر ماه 92 از ساعت 19 تا 21 در آموزشگاه ویژه واقع در خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی(نوبخت)، کوچه سوم، میدان سوم نیلوفر، شماره ۵
برگزار می‌شود.
جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88733674-5 تماس بگیرید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن