معارفه سومین دوره آگهی‌های تبلیغاتی پرجزئیات


پنجشنبه 7 آذر ماه 92 مدرسه اینورس جلسه معارفه سومین دوره یکساله طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرجزییات با عنوان  God is in the details را با حضور اساتید و علاقه‌‎مندان حوزه تبلیغات برگزار کرد.
این جلسه با پخش ویدئویی از پوستر دوره که با بیان و قالبی نو و متفاوت تهیه شده بود، آغاز شد.
در ابتدا علیرضا اردوبادی، موسس مدرسه هنرهای دیجیتال اینورس، با بیان این خبر که مدرسه اینورس به عنوان اولین آموزشگاه ایرانی همراه با گروه CGart.ir در نمایشگاه بین‌المللی Siggraph 2013 Asia  که هفته پیش 19 تا 21 نوامبر در هنگ‌کنگ برگزار شد شرکت کرد که هدف از شرکت در این نمایشگاه، برقراری ارتباطات بین‌المللی و ایجاد رابطه همکاری بین مدرسه اینورس و آموزشگاه‌ها و آکادمی‌های هنر دیجیتال در سایر کشور‌ها بود که به زودی شاهد خبر‌ها و اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.
وی همچنین در ادامه گفت: دوره یکساله God is in the details توسط مدرسه اینورس طراحی شده و با سایر دوره‌هایی که به نوعی با تبلیغات در ارتباط هستند، تفاوت‌های بنیادی زیادی دارد. دانشجویان در این دوره به اجرای دقیق آگهی‌های تبلیغاتی می‌پردازند. آگهی‌هایی پر‌کار و پر از جزئیات که در نشریات و بیلبوردهای خارجی به وفور دیده می‌شوند ولی متاسفانه در آگهی‌های ایرانی بدلیل ضعف در اجرا به ندرت یافت می‌شوند. این دوره در سال 88 دیزاین، در سال 89 معرفی و در سال 90 اولین دوره آن برگزار شد و در پایان دوره، پروژه‌های اجرا شده در حضور کار‌فرما‌ها ارائه گردید و پس از آن، نمایشگاه پروژه‌های نهایی دانشجویان دوره اول، مرداد ماه 92 در محل مدرسه اینورس برگزار شد.

شهرام سیف هاشمی، مدرس دانش کلی تبلیغات در این دوره، از کاستی‌های اجرایی تبلیغات در ایران صحبت کرد که در سطح حرفه‌ای بیشتر کارها به سمت تکنیک ترکیب دو آبجکت و اجرا در فضای مینیمال رفته است و همچنین دو توصیه برای افرادی که در این دوره حضور خواهند داشت؛ اول اینکه هدف این دوره کاملا مشخص است و این تفکر نباید وجود داشته باشد که صرفا با حضور در این دوره یک تبلیغات‌چی می‌شوید، و دوم اینکه مواردی که اینجا آموزش داده می‌شود یک نسخه برای کار مشتری نیست، که چون قابلیت اجرای تبلیغات پر جزئیات وجود دارد همه آگهی‌ها باید به این سمت کشیده شود.
وی در ادامه موارد کلی آموزشی خود را در دوره اینگونه بیان کرد: "من در این دوره به هنرجوها مباحث استراتژیک تبلیغات را آموزش می‌دهم که درواقع اجرا کارها به صورت تخصصی درگیر آن نخواهند بود، اما دانستن آن لازم است؛ چراکه باید مفاهیم کلی از پیام، کانسپت، ایده و ... را دانسته و بدانند که چگونه آنها را به یک آگهی تبدیل نمایند. این موضوع شامل دو بخش اصلی متن و تصویر است."

رضا واحدی که بخش نرم افزاری 3D را تدریس می کند در معرفی از دوره و مباحث کلی آموزشی، گفت: "کلیت مواردی که در بخش 3بعدی آموزش داده خواهد شد، بدین شرح است: اول اینکه شما یک کانسپتی در ذهن دارید و ما در طول دوره طوری پیش می رویم که اول بتوانید 3D  فکر کنید و سپس چیزهایی که باید ساخته شود را به صورت ذهنی آنالیز نمایید، و دوم آموزش اینکه چه کارهایی را می‌شود از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به صورت 3D انجام داد.ترتیب مراحل آموزش به این صورت است که اول بخش مدلینگ، متریال و روش‌های نور و سایه، و بعد از آن رندرینگ با Vray  آموزش داده خواهد شد و سپس نرم افزار‌ها و پلاگین‌هایی برای شبیه‌سازی مایعات، سیالات، دود، آتش ، بخار و محاسبات فیزیکی که کمتر در ایران مورد استفاده قرار گرفته است، تدریس می شود."

علیرضا اردوبادی در ادامه بخش3D  اضافه کرد که در این دوره یک بخش Digital Clay هم اضافه شده تا 3D painting در نرم‌افزار MudBox  هم به هنرجویان آموزش داده شود.
اردلان ایزدیان در این دوره ناظر بخش طراحی آکادمیک و مدرسDigital Painting خواهد بود.

کیوان ممیز عادل مدرس بخش طراحی که خود، یکی از هنرجویان دوره اول God is in the details بوده، از دغدغه های اجرایی موجود در تبلیغات گفت و سپس به معرفی مراحل مختلف اجرایی پروژه گروه خود در دوره اول، از انتخاب موضوع پروژه، روش‌های تحقیق و کانسپت آرت، مراحل اجرا 3D، عکاسی، کامپوزیت و همچنین پرزنت برای کارفرما و نمایشگاه پرداخت.

سومین دوره یکساله  طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرجزییات از بخش‌های خلاقیت که شامل تکنیک‌های خلاقانه، Art Direction و دانش کلی تبلیغات است با شهرام سیف هاشمی و بخش مهارتی که شامل طراحی (Sketching) با کیوان ممیز عادل، بخش Art direction  و نظارت بر کیفیت پروژه‌ها با اردلان ایزدیان و بخش نرم‌افزاری که شامل نرم‌افزارهای سه‌بعدی مانند 3Ds Max و Mudbox ، نرم‌افزار تخصصی Render مانند Vray و نرم افزار‌های شبیه‌سازی مانند RealFlow و FumeFX و Rayfire برای شبیه‌سازی مایعات، سیالات، دود، آتش، بخار و محاسبات فیزیکی است با رضا واحدی و اساتید مهمان در بخش تکنیکال تشکیل خواهد شد.

سومین دوره یکساله  طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرجزییات با عنوان “God is in the details” از نیمه دوم دی ماه ۹۲ آغاز خواهد شد که دانشجویان این دوره پس از مصاحبه فردی، پذیرفته خواهند شد.
مدرسین اصلی این دوره، رضا واحدی، شهرام سیف هاشمی، علیرضا اردوبادی، اردلان ایزدیان و کیوان ممیزعادل خواهند بود. این دوره 3مدرس مهمان دارد و طول مدت آن 1 سال است. ثبت‌نام با انجام مصاحبه‌های فردی و پس از قبولی با ظرفیت محدود انجام خواهد شد. برای شرکت در جلسات مصاحبه می‌توانید با شماره‌های  3-22893852 تماس حاصل نمایید.

مدرسه اینورس، برای جلسه معرفی هر یک از دوره‌ها، ویدئویی از پوستر دوره مربوطه می‌سازد که درک بهتری از دوره برای حضار ایجاد کند. ویدئویی که لینک آن در پایین آمده است، مربوط به معارفه دوره طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرچزئیات است.


دانلود ویدئو با سایز 288x352  (حجم 9 مگابایت)
دانلود ویدئو با سایز DV 576x720  (حجم 19 مگابایت)
دانلود ویدئو با سایز HD 1080 x 1920  (حجم 83 مگابایت)


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن