دانشجویان مدرسه اینورس در شرکت استیل البرز


دومین گروه از دانشجویان نخستین دوره یکساله طراحی آگهی های تبلیغاتی (God is in details) در تاریخ چهارشنبه 12 تیر، پروژه نهایی خود را در حضور مدیران شرکت استیل البرز ارائه کردند. این آگهی، مربوط به هود آشپزخانه استیل البرز بود که در حضور آقای اردشیر بذرافشان (مدیر بازاریابی و فروش استیل البرز) آقای بهنام همایونفر (سرپرست فروش) و آقای علی افشار (رئیس بخش تبلیغات استیل البرز) برگزار شد.
 
دانشجویان این گروه، یکی از قابلیت‌های اصلی هود آشپزخانه را با اجرایی منحصر به فرد به تصویر کشیدند. اجرای این آگهی، پس از تحقیقات میدانی دانشجویان و نوشته شدن Creative Brief بر پایه Concept و طراحی اتودهای بسیار، محقق شد. دانشجویان در این گروه، ایده اصلی را بارها در زوایای مختلف اتود زدند و در نهایت بهترین تصویری که به آن رسیده بودند را در نرم افزار 3dsMAX ساخته و با استفاده از موتور رندر  Vray و نرم افزار شبیه سازی  FumeFX و همچنین تکنیک های Digital Painting این آگهی را تکمیل نمودند.
اردشیر بذرافشان، مدیر بازاریابی و فروش شرکت استیل البرز، در مورد ساختار مدرسه اینورس و دوره های این آموزشگاه سوالاتی پرسید و خواستار توضیحات بیشتر در مورد دوره God is in details شد. وی گفت : خوشحالم که چنین آموزش‌هایی برای جوانان وجود دارد و بسیار از دیدن این آگهی ها متحیر شدم و حتی تصور چنین کیفیتی را نداشتم. آگهی که شما ساختید، بسیار جذاب است و به بهترین شکل ممکن به اجرای این آگهی پرداخته اید. وی همچنین اذعان داشت که شرکت استیل البرز از این دانشجویان پشتیبانی می کند و گفت : امیدوارم که بتوانیم با این دانشجویان و مدرسه اینورس همکاری داشته باشیم.
در ادامه علی افشار، رئیس بخش تبلیغات استیل البرز، خواستار توضیحات بیشتری از نحوه اجرای آگهی شد و امکان ساخت ویدئو و متحرک‌سازی این آگهی را جویا شد تا در صورت امکان، علاوه بر آگهی چاپی، تیزر مربوط به این آگهی نیز ساخته شود.
بهنام همایونفر، سرپرست فروش شرکت، از اینکه فقط بر روی یکی از قابلیت های هود آشپزخانه تاکید و از کلی گویی پرهیز شده، ابراز خرسندی کرد و ایده و اجرای آگهی را بسیار کامل دانست.
چند روز قبل گروه دیگری از این دانشجویان، در شرکت کاله، به ارائه خروجی این دوره در حضور مدیران شرکت کاله پرداختند. این آگهی و سایر آگهی هایی که در این دوره طراحی شده اند، از نظر وجود Concept واجرای تکنیکال، با آگهی های خارجی قابل قیاس می باشند.
شهرام سیف هاشمی، رضا واحدی، علیرضا اردوبادی، ایمان آل مظفر و حامد حکیمی، مدرسان این دوره هستند و به زودی (در تیر ماه امسال) نمایشگاهی از کارهای دانشجویان این دوره، در محل مدرسه اینورس برگزار خواهد شد.

درباره این دوره (God is in details)
در این دوره، تاکید بر طراحی آگهی های پر کار و پر از جزییات در کنار ساخت فضاهای 3 بعدی و شبیه سازی مایعات، سیالات، آتش، دود، بخار و محاسبات فیزیکی بوده که در نرم افزارهای 3dsMAX , Vray , Real Flow , Fume FX و Rayfire آموزش داده می شوند، همچنین در این دوره، هنرجویان تئوری های تبلیغات ، نحوه نوشتن Client Brief ، Creative Brief و نحوه رسیدن از یک نیاز به Concept و ازConcept  بهVisual  را بطور کامل آموخته و به اجرای آن در حضور کارفرما می پردازند. در مورد این دوره، می توانید از اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.










زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن