عنوان‏‌بندی در سینما و تلویزیون


نشست آزاددوره تخصصی سه ماه‏‏‌ی « عنوان‏‌بندی در سینما و تلویزیون» پنج شنبه 13 تیر ساعت 18 -17 با حضور مدرسین دوره: فرزاد موتمن، مصطفی خرقه‏‌پوش، علیرضا نکولعل‏تک، عمارعیسی‏‌پور، امیر ارزانیان، شهاب‏‌الدین نجفی،‏کاوه کاتب ، امیر افشار در مدرسه ویژه برگزار می شود.  

درروزهای آغازین تولد سینما، که این هنر هنوز قادر به تکلم نبود، گرافیک او را کمک کرد تا  با تایپ، زبان بگشاید. سینما به صدا در آمد و سخن گفت اما گرافیک او را ترک نکرد و هر جا که لازم بود به کمک سینما شتافت. این همراهی در عنوان‌بندی فیلم شکوفا شد و هنر تازه‌ای برآمد که بعدها آن را موشن‌گرافیکس هم نامیدند. با ظهور شبکه‏‌های تلویزیونی، نیاز به این هنر هر چه بیشتر حس شد. اکنون سال‏ها از تثبیت این هنر در صنعت رسانه گذشته اما زمینه‌های بروز نوآوری‌های گرافیکی و فیلم‌ یک در این وادی هر روز در حال گسترش است. در بازار داغ رقابت خلاق، شرکت‌های بزرگ و کوچک نهایت سعی خویش را انجام می‌‏دهند تا عنصر تازه‌ای به این هنر رو به رشد بیافزایند. هدف ما در این دوره آشنایی مختصر با زیبایی‌شناسی، مفاهیم و رویکرد موشن‌گرافیکس در سینما و تلویزیون و به طور عمده با گرایش تیتراژ و طراحی آنونس خواهد بود.
مخاطبین این دوره کسانی هستند که با مبانی سینما و گرافیک مانند؛ فعالان رشته‌‏های موشن گرافیک، طراحی گرافیک، فیلمسازی و انیمیشن آشنایی دارند.
 محصول دوره: طراحی و ساخت عنوان بندی برای یکی از فیلم هایی که از نظرهنرجویان، عنوان بندی خوبی ندارد- طراحی و ساخت عنوان بندی با انتخاب یک ژانرسینمایی-  طراحی آنونس برای یک فیلم

سرپرست دوره:  عمار عیسی‏‌پور

یک ترم - 20 جلسه 4 ساعته
 آغاز دوره: یکشنبه 16 تیر- ساعت: 15-11

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5-88733674 تماس بگیرید.
نشانی: خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی( نوبخت)، کوچه‏ی سوم، میدان سوم نیلوفر، شماره 5











زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن