دانشجویان مدرسه اینورس در شرکت کاله


امروز پنج شنبه 6 تیر ماه، دانشجویان نخستین دوره یکساله طراحی آگهی های تبلیغاتی (God is in details) مدرسه اینورس به ارائه کار  و روند اجرای آن در حضور مدیران بخش بستنی شرکت کاله پرداختند. این آگهی که مربوط به بستنی های شیری کاله بود در حضور آقای ابراهیم زاده(مدیر بازرگانی بستنی های کاله) خانم شبنم همایونی (مدیر روابط عمومی صنایع غذایی سولیکو) آقای شعبانی و خانم شاملو (مدیران بازاریابی بستنی کاله) برگزار شد.
دانشجویان پس از بررسی بازار و پیدا کردن یکی از نقاط قوت بستنی های کاله، بر روی این موضوع فعالیت کردند و بعد از رسیدن به Concept، به طراحی و اجرای چندین اتود پرداختند و پس از تایید یکی از اتود ها توسط مدرسین، به اجرای آن در نرم افزارهای سه بعدی وشبیه سازی مایعات پرداختند. این آگهی بر پایه Creative Brief که توسط دانشجویان نوشته شده بود، به اجرا در آمد.
آقای ابراهیم زاده، مدیر بازرگانی بستنی های کاله در این جلسه به این موضوع اشاره کرد که هر لیوان شیر از نظر میزان ارزش غذایی، معادل 3 عدد بستنی شیری است و این محصول برای مادران و کودکان تولید شده است و دارای ویتامین های مختلفی است. وی در ادامه گفت  این کار می توانست اشاره ای به وجود ویتامین ها و مخاطبین این محصول داشته باشد ولی چون هیچClient Brief از سوی شرکت کاله درخواست نشد و دانشجویان تعریف اولیه ای از محصول نداشتند، این آگهی ، کاملا صحیح بوده و اجرای آن  از نظر تکنیک و کانسِپت کم نظیر است.
 
در واقع این آگهی و سایر آگهی هایی که در این دوره طراحی شده اند، از نظر وجود Concept واجرای تکنیکال ، با آگهی های خارجی قابل قیاس می باشند. شعار این آگهی "شیری تر" می باشد و این شعار در مقایسه با بستنی های شیری سایر شرکت ها نوشته شده است. این آگهی با نرم افزارهای 3dsMAX , Vray , RealFlow اجرا شده است.
 
در این دوره 3 گروه به انجام فعالیت های طراحی آگهی تبلیغاتی پرداختند که یکی از آنها مربوط به کاله، دیگری مربوط به یکی از شرکت های خودروسازی و نهایتا محصول سوم، مربوط به یکی از تولیدکنندگان هود آشپزخانه است که جلسات ارائه این پروژه ها در هفته آینده برگزار می شود. به زودی (در تیر ماه امسال) نمایشگاهی از کارهای دانشجویان این دوره، در محل مدرسه اینورس برگزار خواهد شد.

God is in Details چیست؟
این دوره 2 سال قبل توسط مدرسه اینورس طراحی شد و هم اکنون دومین دوره نیز رو به اتمام است و در تابستان جاری، شاهد نمایش کارهای هر 2 دوره و شروع سومین دوره خواهیم بود. God is in details نام دوره ای است که به دلیل خلاء وجود اجراکاران خلاق و پر تکنیک در آژانس های تبلیغاتی طراحی شده و به اجرای جزئیات در کار تاکید فراوان دارد، چرا که آگهی هایی که در ایران با نام minimal کار می شوند، معمولا بدلیل عدم توانایی در اجراهای خاص و پر جزییات، اجرا می شوند. در این دوره دانشجویان علاوه بر یادگیری بخش نرم افزار که به ساخت فضاهای 3 بعدی و شبیه سازی مایعات ، سیالات ، آتش ، دود ، بخار و محاسبات فیزیکی که در نرم افزارهای 3dsMAX , Vray  Real Flow , Fume FX و Rayfire می آموزند، تئوری های تبلیغات ، نحوه نوشتن Client Brief ، Creative Brief و نحوه رسیدن از یک نیاز به Concept و از Concept  به Visual  را بطور کامل آموخته و به اجرای آن در حضور کارفرما می پردازند.
همچنین در این دوره، بخشهایی از خلاقیت، عکاسی و طراحی به عنوان علوم پایه آموزش داده می شود. اساتید این دوره ، شهرام سیف هاشمی، رضا واحدی، ایمان آل مظفر، علیرضا اردوبادی، حامد حکیمی و میدیا کیاست هستند.














زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن