سومین فراخوان طراحی پوستر آلمان


سمیه خان محمدی/ گروه ترجمه


سومین فراخوان طراحی پوستر آلمان «موت زا ووت»(۱) منتشر شد.
متن این فراخوان به این شرح است:
زمانی که برای اولین بار درسال 2010 گوت گرامبلیچ و بیل پوسترمارسلو، طراحان گرافیک  در هایدلبرگ آلمان ایده ی «موت زا ووت» را ارائه کردند، کسی نمی توانست پیش بینی کند که پیشنهاد آنها منجر به یک پدیده خلاق جهانی شود.
ابتکار آنها موجب یک رقابت بین المللی با حضور شرکت کنندگانی از هر گوشه ی این کره زمین شد که قابل توجه ترین پوسترها را در فضای عمومی دنیا به نمایش گذاشت.

هدف «موت زر وات» افزایش آگاهی جهانی و مسائل اجتماع و شرایط محیط است در حالی که مرزهای جغرافیایی و تفکر را گسترش می دهد. «موت زا ووت» تلاش می کند تا شجاعت را افزایش داده و توجه و تمرکز را بیشتر کند.
«موت ز ووت» فراخوانی است که دعوت به ارائه نقدهایی از شرایط محیط؛ وقایع و موقعیت های زندگی که همگی مارا احاطه کرده است، می کند. بنابراین باید زندگی روزمره به خصوص زندگی که در خیابان ها، پارک ها و  میادین عمومی شهرها جریان دارد در محوریت موضوعات انتخابی باشد.
برگزار کننده پس از اتمام زمان ارسال اثر و بعد از نظر داوران مسابقه، نمایشگاهی از 30 اثر برتر در شهرهای مختلف برگزار خواهد نمود.

در فراخوان پیشین 95 هنرمند از 56 کشور بیش از 15000 پوستر را به دبیرخانه فرستادند.با توجه به عنوان رقابت «موت زا ووت» که می توان آن را «شجاعت خروش» ترجمه نمود، آثار ارسالی باید دارای مضامین انتقادی از جامعه، سیاست و یا موضوعات شخصی باشد که به طور واضح در پوستر نمایش داده شده است.

شرایط عمومی وتخصصی فراخوان:
شرکت در این فراخوان رایگان است.
پوستر باید در این آدرس آپلود شود.
هرشرکت کننده مجاز است حداکثر 3 پوستر ارسال کند.
فرمت اثر: فرمت jpg،  رزولوشن 150،  ابعاد (A3)،  حجم فایل حداکثرMB 3.
-اگر پوستر ارسال شده , توسط هیات داوران در میان 30 اثر برتر قرارگیرد، شرکت کننده موظف است فایلی با قابلیت پرینت را مجددا ارسال نماید.

گاه شمار فراخوان:
آخرین تاریخ ارسال اثر: 31 مه (10 خرداد 1392)
داوری: ماه ژوئن
نمایشگاه: 25 ژوئیه تا 28  اوت 2013  (3 مرداد تا 6 شهریور)


هیات داوران:
طی جلسه ای دو روزه؛ 5 عضو بین المللی هیات داوران پوسترهای ارسالی را بررسی خواهند کرد. 30 اثر برتر معرفی و برای نمایشگاه چاپ می شوند.
این نمایشگاه در شهر های مختلف به نمایش درخواهد آمد.

اعضا داوران:

Goldstein (دو عضو)

Stephan Bundi

Armin Lindauer
Yang Liu


اطلاعات تماس:



E-Mail: info@mutzurwut.de




1- Mut zur Wut




زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن