دوره کامل Digital Painting در مدرسه اینورس با عنوان Ludus


این دوره با هدف تربیت طراحانی در حوزه های نقاشی دیجیتال ، کانسپت آرت و طراحی فضاهای Game طراحی شده است که به دو بخش طراحی آکادمیک و طراحی دیجیتال تقسیم می شود. آموزش این دو بخش یکسال به طول می انجامد و شامل 220 ساعت درسی و 6 ورکشاپ مستقل می باشد. آموزش کامل دوره را اردلان ایزدیان بر عهده دارد. همچنین برگزاری ورکشاپ ها با حضور آرش رادکیا ، سهیل دانش اشراقی و سعید رمضانی می باشد.

فرآیند آموزش در این دوره با طراحی آکادمیک  شروع شده و بعد از آن تکنیک های Digital Painting آموزش داده می شود و به همین دلیل، روند دوره ساختاری اصولی دارد. همچنین ورکشاپ هایی ویژه با حضور مهمانانی خاص در این مدت برگزار خواهد شد که موجب تکمیل فرآیند آموزش تخصصی این حوزه خواهد بود. تمام این موارد بیانگر کامل بودن این دوره نسبت به آنچه که تا بحال در ایران برگزار شده، می شود.

واژه Ludus در زبان لاتین به معنای مدرسه گلادیاتورها در رم باستان است. گلادیاتورها در این مکان تحت آموزش و تمرینات سخت، روش مبارزه را می آموختند.

شرکت در این دوره مشروط به رویت و تایید نمونه کارهای قبلی دانشجویان توسط اردلان ایزدیان و همچنین مصاحبه فردی توسط مدرسه اینورس خواهد بود.

علاقمندان جهت شرکت در این دوره ، می توانند با شماره 88774848 و یا 22893852 تماس گرفته و صندلی خود را برای روز معارفه رزرو کنند. معارفه این دوره در روز پنج شنبه 30 آذر راس ساعت 4 برگزار خواهد شد.

برای ورود به سایت مدرسه اینورس اینجا کلیک کنید.
همچنین جهت بازدید از صفحه مدرسه اینورس در فیسبوک ، می توانید اینجا کلیک کنید.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن