گزارشی از انتخابات انجمن+حاشیه


امروز انتخابات انجمن صنفی طراحان گرافیک با به حد نصاب رسیدن اعضا سرانجام برگزار شد.
کاندیداهای این دوره شامل 2 گروه و افراد منفرد بودند که هر کدام در ابتدای جلسه و پس از گزارش فرشید مثقالی از دوره هیات مدیره و گزارش مالی ساعد مشکی به معرفی خود پرداختند.

در ادامه بعد از معرفی گروه دو و صحبت های ابراهیم حقیقی؛ علیرضا مصطفی زاده به نمایندگی از این گروه انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره انتخابات اعلام کردند و در نهایت اعضا از میان گروه یک و افراد منفرد افراد مورد نظر را انتخاب کردند.

نتایج اعلام شده در نهایت به شرح ذیل است:

اعضای هیات مدیره جدید
فرزاد ادیبی 175 رای
علی رشیدی 175 رای
اونیش امین الهی 149 رای
پریسا تشکری 131 رای
مریم کهوند 107 رای

اعضای علی البدل:
کورش قاضی مراد 84 رای
ایرج میرزا علیخانی 63 رای

بازرس:
ساعد مشکی 205 رای


حاشیه های این دوره:
در این دوره هر فرد می توانست یک وکالتنامه همراه داشته باشد که این مشکل قانونی از طریق افرادی که وکالتنامه نداشتند دور زده می شد.

ابراهیم حقیقی در ابتدای مراسم از حضار درخواست کرد به احترام استاد محمود جوادی پور چند لحظه بایستند.

ابراهیم حقیقی در صحبت های خود با اشاره به اینکه  با به حد نصاب رسیدن جلسه امروز عقلانیت به انجمن برگشته به انتقاد جدی از نوع رقابت و همچنین بی احترامی ها در مطالب نظرات اعضا در سایت انجمن و رسانه های اجتماعی پرداخت.

حقیقی اشاره کرد در این مدت در اساسنامه 3 غلط پیدا شده و کسانی که ادعا دارند هیات مدیره اساسنامه را نخوانده؛ باید بدانند اصلن اساسنامه را نخوانده اند که اگر می خواندند حداقل این 3 غلط پیدا می شد. حقیقی گفت: به نظرم در این میان کسانی حرف زندند که حتا حق عضویت خود را پرداخت نکرده اند.

در ادامه برای اولین بار در تاریخ انتخابات انجمن فیلمی برای معرفی اهداف گروه دو پخش شد.

پس از پخش فیلم علیرضا مصطفی زاده که برای خواندن بیاینه به روی سن آمده بود مدعی شد گروه یک از بیانیه گروه دو کپی برداری کرده اند.
وی همچنین مدعی به بی طرف نبودن سایتی که قرار بود مطالب کاندیدا ها را منتشر کند شد و به آن  اعتراض نمود.

پس از انصراف گروه دو تعدادی از اعضا خواستار رای گیری در این زمینه شدند که نماینده وزارت کار انصراف این گروه را قانونی اعلام کرد و  اعتراضات را وارد ندانست.

پس از انصراف گروه دو یکی از اعضا به امکان از رسمیت انداختن جلسه توسط حاضرین در اعتراض به این انصراف اشاره کرد که با برخورد تند فرشید مثقالی روبرو شد. فرشید مثقالی گفت: با این حرف ها فضا را احساساتی نکنید. بعد از این همه وقت دوستان جمع شدند و شما نماینده جمع نیستید.



زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن