همایش رایگان Motion Graphic و Interactive Design


می توان گفت مهمترین محصول پیشرفت های خیره کننده گرافیک دو بعدی و سه بعدی ، موشِن گرافیک است که خیلی زود توانسته است یکی از پر طرفدارترین زیرمجموعه های علوم کامپیوتر گرافیک شود.
موشِن گرافیک به مجموعه حرکات دوبعدی ، سه بعدی و تصویر سازی متحرک گفته می شود که هدف آن القای حسی مشخص در مخاطب است و از ابتدایی ترین مصارف آن می توان به ساخت تیتراژ فیلم ، تابلوهای تبلیغاتی متحرک و.... اشاره کرد.
موشِن گرافیک را می توان زیر شاخه و حتی گونه ای از اینتراکتیو دیزاین دانست ؛ اینتراکتیو دیزاین دنیای تازه ایست که بی آنکه خود بدانیم ، با آن زندگی می کنیم ؛ بازی های کامپیوتری ، موبایل ها ، تبلت ها ، همگی نرم افزارها و سخت افزارهایی اینتراکتیو دارند که باعث کاربری آسان آنها می شود و اگر می خواهید بدانید چقدر از عمر آن می گذرد ، همین بس که فقط در 4 کشور جهان تدریس می شود.
توجه داشته باشید که موشِن گرافیک و انیمیشن تفاوت های زیادی دارند و این روزها موشِن گرافیک و اینتراکتیو دیزاین ورود بسیار جدی به طراحی صنعتی ، معماری ،فَشِن دیزاین ، سینما و .... داشته اند که موضوع اصلی این همایش پرداختن به همین تفاوت ها ، اشتراکات و تاثیرات این هنر بر دنیای معاصر است.
مدرسه اینورس ، نخستین مدرسه تخصصی کامپیوتر گرافیک ، موشن گرافیک و ویژوال افکت ، برگزار کننده این همایش می باشد.
سخنرانان اصلی همایش :  فرهاد الهی ، علیرضا اردوبادی و تعدادی از اساتید طراحی صنعتی و تبلیغات
مخاطبان این همایش : طراحان گرافیک ، طراحان صنعتی ، معماران ، نقاشان، نقاشان دیجیتال ، تصویر سازان ، کارگردانان ، فیلم سازان ، تدوینگران ، علاقمندان به ویدئو آرت و  دانشجویان رشته های نامبرده
تاریخ همایش : سه شنبه 4 مرداد 90 ، ساعت 4:30 الی 6:30
مکان : فرهنگسرای نیاوران
بدلیل محدودیت در ظرفیت سالن ، خواهشمندیم صندلی خود را رزرو نمایید.
این همایش رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای ندارد.
برای رزرو صندلی با شماره 22893853 تماس حاصل نمایید.
لطفا نیم ساعت پیش از شروع همایش در محل حضور داشته باشید.







زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن