فراخوان مسابقه طراحی پوسترهای مثبت منتشر شد


غزال باباجانی/ گروه ترجمه
babajani@rangmagazine.com


فراخوان مسابقه طراحی پوسترهای مثبت منتشر شد.
"پوسترهای مثبت"(1) عنوان مسابقات بین المللی طراحی پوستر است که طراحی های مثبت اندیشانه خود را در سطح شهر و حتی خارج از شهرهای سراسر دنیا به نمایش در می آورد. هدف از برگزاری این رقابت ها الهام بخشی به افراد و ایجاد تفاوت در زندگی انسانها در سراسر جهان می باشد. دوره اول این رویداد در ماه مارس 2009 و از شهر ملبورن آغاز شد. 339 پوستر از 53 کشور دنیا در این رقابت شرکت کرده و آثار برگزیده بیش از 3000 بار در شهر ملبورن منتشر شدند.
متن فراخوان بدین شرح است:

2010 اینجاست، و موضوع امسال "نیمه ی پر لیوان"(2). آنهایی که در زندگی موفق می شوند اغلب کسانی هستند که قادرند با نگاهی خوشبینانه به دنیای پیرامون خود بنگرند و میتوانند فرصتهایی را که برای آنها به ارمغان می آورد ارج نهند. امسال، ما از هنرمندان و طراحان سراسر دنیا دعوت می کنیم تا در باب این موضوع طراحی کنند و به این دعوت پاسخ گویند تا به یاری تصاویر این پیام مثبت اندیشانه را بگوش جامعه جهانی برسانیم.

شرکت در مسابقه سالانه پوسترهای مثبت برای تمامی طراحان در سراسر جهان (اعم از دانشجویان و یا طراحان حرفه ای) آزاد است. ثبت نام در این مسابقه رایگان بوده و هر هنرمند تنها می تواند با یک اثر در مسابقه شرکت کند.

مقررات و ضوابط شرکت در مسابقه:
1. یک نسخه فایل عمودی پوستر را در اندازه A3 (210 x 420mm) و با کیفیت 72 dpi، تا تاریخ 10 سپتامبر در سایت آپلود کنید. لازم بذکر است فایل یاد شده باید بصورت CMYK و در قالب jpg  تنظیم شده باشد. لطفا جهت ارائه نهایی آثار، کلیه پوسترها در اندازه A1  (594 x 841mm)، و با رزلوشن 300 dpi طراحی شوند.
2. بهمراه اثر، توضیح مختصری درباره چگونگی عملکرد روش طراحی شما در پاسخ به موضوع خواسته شده اضافه نمایید. (حداکثر 100 کلمه)

هر اثری که به مسابقه راه یابد توسط ستاد انتخاب آثار تایید و به گالری آنلاین ما خواهد پیوست.

آخرین مهلت ارسال آثار:
دهم سپتامبر 2010 (19 شهریور ماه)
آخرین مهلت ارسال نهایی آثار (با کیفیت 300dpi): 17 سپتامبر 2010 (26 شهریور ماه)

انتخاب آثار برگزیده:
بعد از 10 سپتامبر، ستاد برگزاری مسابقه پوسترهای مثبت با بررسی آثار ارسال شده تعداد 30 پوستر را برای وارد شدن به نمایشگاه انتخاب و سپس هیئت داوران بین المللی از میان این آثار، برگزیدگان نهایی اول، دوم و سوم را تعیین خواهند کرد.


هیات داوران بین المللی:
میشل بووه(3) / فرانسه
بابی سولومون(4) / ایالات متحده آمریکا
دیوید پیجن(5) / استرالیا
میشلا وب(6) / استرالیا
دین پول(7) / نیوزیلند
ریکو لینز(8) / برزیل

اعلام اسامی برگزیدگان و زمان برگزاری نمایشگاه:
نتایج مسابقه بطور رسمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که در روز 12 اکتبر 2010 در گالریNo Vacancy شهر ملبورن –استرالیا- برگزار می گردد اعلام، و در وبسایت به نمایش در می آید.

جوایز:
جایزه نفر اول:
یک دستگاه تبلت و قلم نوری وکوم (Wacom) مدل Intuos4 بهمراه مجموعه کامل و استاندارد نرم افزارهایAdobe Creative CS5   به ارزش 2550 دلار، اشتراک مجلات IdN، Spook mag و کاتالوگ رنگ پنتون به برگزیده این رقابت اعطا خواهد شد.


آدرس:
Melbourne, Victoria
3004 Australia
کارولین لمبرت(9)، مدیر پروژه پوسترهای مثبت

تلفن: +61 402 849 500
پست الکترونیکی: caz@positive-posters.com
وب سایت: positive-posters.com-posters.com


Positive Posters -1
"A Glass half full” -2
Michel Bouvet -3
Bobby Solomon -4
David Pidgeon -5
Michaela Webb -6
Dean Poole -7
Rico Lins -8
Carolyn Lambert / Operations Manager / Positive Posters Inc -9
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن