خزایی؛ در صورت همکاری اعضای انجمن، نام انجمن در پوستر دو سالانه درج خواهد شد


دبیر دهمین دو سالانه بین المللی پوستر تهران اعلام کرد: در صورتیکه اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با دو سالانه همکاری کنند این امکان وجود ئدارد که نام انجمن در پوستر و دیگر اطلاع رسانی های دو سالانه درج شود.
خزائی دبیر دهمین دو سالانه بین المللی پوستر تهران گفت: هیچ منعی برای درج نام انجمن در پوستر دو سالانه از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد وجود ندارد و با توجه به اینکه پوستر دو سالانه هنوز چاپ نشده است اگر اعضای انجمن مایل به همکاری باشند نام انجمن طراحان گرافیک را در پوستر درج خواهیم مکرد.
وی در خصوص استعفای قباد شیوا از ریاست دو سالانه اظهار داشت: من دلیل استعفای شیوا از دو سالانه را نمی دانم و فکر می کنم که هنوز از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد با استعفای وی موافقت نشده است.
خزائی کیفیت آثار ارسال شده به دو سالانه را مناسب عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه هنوز زمان ارسال آثار به دبیرخانه دو سالانه به پایان نرسیده است، تعداد دقیق آثار مشخص نیست اما از نظر کیفیت آثار ارسال شده به خصوص در بخش خارجی بسیار مطلوب است.
وی خاطرنشان کرد: برخلاف مسائلی که در خصوص تحریم این دو سالانه مطرح است دو سالانه پوستر در همان زمان اعلام شده و بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن