برگزیدگان ایرانی ترناوا


مجید عباسی در گفتگو با خبرنگار "رنگ" از ایمان راد و هما دلورای به عنوان برندگان هفتمین سه سالانه ی بین المللی پوستر ترناوا در اسلواکی یاد کرد.
مجید عباسی طی این گفتگوی کوتاه گفت: جایزه نخست این دوره به ایمان راد برای پوستر "بیستمین جشنواره قرآن دانشجویان" و همچنین جایزه ویژه داوران نیز از سوی طراح چک  (رابرت  نواک) به هما دلورای برای پوستر "حافظ" تعلق گرفت.
جایزه ویژه هیئت داوران از سوی مجید عباسی نیز به طراح کره ای پارک جیم- جون تعلق گرفت.
وی با اشاره به این که داوری طی 2 روز و در گالری "یانا کنیارکا" صورت گرفت گفت: این آثار از بین 600 اثر انتخاب شده اند و اعلام رسمی آن در ماه اکتبر صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که داوران این دوره را "مجید عباسی" از ایران (برنده دوره ی قبل جایزه بزرگ اندی وارهول)، "رابرت نواک" از چک، "گی شوکهارت" از بلژیک به عنوان نماینده ایکوگرادا و "امیل درلیسیاک" از اسلواکی صورت گرفته است.
لازم به ذکر است که  نمایشگاه آثار مجید عباسی نیز در اکتبر سال جاری در آکادمی هنرهای زیبا و طراحی در براتیسلاوا همراه با سخنرانی وی برای دانشجویان برگزار خواهد شد.
بر گزار کنند گان این رویداد را گالری یانا کنیارکا، ناحیه خود مختار ترناوا، مرکز دیزاین اسلواکی وآکادمی هنرهای زیبا و طراحی در براتیسلاوا تشکیل می دهند.
پوستر حافظ/ اثر: هما دلورای پوستر بیستمین جشنواره قرآن دانشجویان/ اثر: ایمان راد



زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن