نمایشگاه صد پوستر برتر



غزال باباجانی/ گروه ترجمه


نمایشگاه " صد پوستر برتر 07 – آلمان ، اتریش ، سوییس" در برمن(1) توقف خواهد کرد. ویلهلم وگنفلد هاوس(2) با همکاری مرکز طراحی برمن از شانزدهم آوریل تا سی ام ماه اوت صد پوستر برتر سال 2007 را به نمایش خواهد گذاشت. تا به امروز پوستر های دوبعدی به عنوان قدیمی ترین وسیله اطلاع رسانی در فضای عمومی، ذره ای از تاثیرگذاری خود را از دست نداده اند. و به عنوان یک ناقل اندیشه های سیاسی و خلق و خوی اجتماعی پابرجا باقی مانده اند.
به همین منظور، هرساله انجمن برلینی " صد پوستر برتر " ازمیان خیل نگاره های شهری آلمان، اطریش و سوییس، پوسترهای مترقی فرهنگی و پوسترهای نوگرای تجاری را برمی گزیند. این نمایشگاه که نتیجه رقابت طراحان، پوسترسازان و دانشجویان می باشد، به همراه آثار برگزیده نهایی از ژوئن 2008  از سرتاسر برلین، اسن(3)، وین و لوسرن(4) سفر کرده است.
اینک این آثار  تجربی و متفاوت، قرار است در برمن نیز مناظره هایی در رابطه با افق های جدید بر انگیخته و برای فراهم آوردن راه حل های مستحکم و موثر- با فراتر رفتن از وضع فعلی و موجود- به ایجاد انگیزه بپردازند. ضمنا نمایشگاه پوسترهای برتر سال 2008 نیز آماده برگزاری می باشد.
این پوسترها از 26 ژوئن (شنبه 30 خرداد ماه) در برلین به نمایش گذاشته خواهند شد.



Bremen -1
 Wilhelm Wagenfeld Haus -2
 Essen -3
Lucerne -4


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن