امرالله فرهادی؛ اوایل پاییز بهترین زمان برگزاری دهمین دوسالانه گرافیک است


بهترین زمان برای برگزاری دهمین دوسالانه‌ی بین‌المللی گرافیک ایران، اوایل فصل پاییز است.
امرالله فرهادی، عضو هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران با اعلام این مطلب  گفت: در آخرین نشست مشترکی که در روزهای پایانی سال 87 با مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی داشتیم، قرار شد تا در سال جدید جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری‌های نهایی مرتبط با دو سالانه گرافیک انجام شود.
او ادامه داد: در این نشست قطعن شورای سیاستگذاری دوسالانه دهم انتخاب و درباره زمان قطعی برگزاری این بینال تصمیم‌گیری می‌شود.
او خرداد ماه را زمان مناسب و کافی برای برگزاری این بینال ندانست و افزود: قطعن با پیشینه‌ای که دوسالانه گرافیک دارد، برگزاری آن در این شرایط در خرداد ماه مناسب و امکان‌پذیر نیست و بهترین زمان پیشنهادی انجمن طراحان گرافیک برای این برنامه، اوایل پاییز و یا اواخر تابستان است.
نخستین نشست شورای سیاستگذاری دهمین دوسالانه گرافیک 23 مهر 86 با حضور حبیب‌الله صادقی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، مصطفی اسداللهی، صداقت جباری، ابراهیم حقیقی، حسین خسروجردی، قباد شیوا، رضا عابدینی، مجید عباسی، مصطفی گودرزی، فرشید مثقالی، امرالله فرهادی، ساعد مشکی، علیرضا مصطفی‌زاده و مسعود نجابتی در موزه هنرهای معاصر برپا شد.
در این شورا مقرر شد، دهمین دوسالانه گرافیک معاصر ایران اواخر خردادماه سال 88 به ریاست فرشید مثقالی و دبیری امرالله فرهادی در تهران برگزار شود.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن