نشست تخصصی طراحی تیتراژ فیلم


با حضور ابراهیم حقیقی؛ نشست تخصصی طراحی تیتراژ فیلم برگزار می‌شود.
در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی هنرهای تجسمی، نشست طراحی تیتراژ فیلم با حضور ابراهیم حقیقی رییس انجمن طراحان گرافیک ایران در حوزه هنری استان تهران برگزار می‌شود.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان تهران با اعلام این خبر گفت: در این نشست که از ساعت 15 روز شنبه 26 بهمن در محل گالری اتفاق حوزه هنری استان تهران برگزار می‌شود، ابراهیم حقیقی به بحث و بررسی درباره تیتراژ فیلم می‌پردازد.
کیوان کهریزی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم 100 در پایان هفته آتی گفت: این نشست در واقع از برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم 100 است. کهریزی افزود: حقیقی در این نشست ضمن ارائه ظرافت‌ها و نکات فنی طراحی تیتراژ، به‌طور تخصصی درباره تیتراژ در فیلم کوتاه سخن خواهد گفت.
شرکت در این نشست نیز برای عموم علاقمندان آزاد است.
گفتنی است ابراهیم حقیقی متولد ۱۳۲۸ تهران و فارغ التحصیل رشته معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و بارها در کسوت فیلمساز، طراح تیتراژ، طراح پوسترفیلم و ... جوایزی را از جشنواره‌های مختلف فیلم داخلی و خارجی از آن خود کرده‌است. از آن جمله می‌توان به جایزه اول طراحی عنوان بندی فیلم (زیر پوست شهر) اشاره کرد.
از جدیدترین کارهای او در این عرصه طراحی تیتراژ مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» است. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به حوزه هنری استان تهران واقع خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، خیابان دوازدهم، شماره 28 مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3-88736391 تماس بگیرند
.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن