اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش مواد تبلیغی جشنواره بین المللی فیلم فجر


اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد.
در بخش پوستر ، "لیلا میری" با پوستر فیلم روز بر می آید ، "مهسا قبایی" با روز بر می آید، "علی زارع" با زن دوم و "حیدر رضایی" با فرزند خاک رقابت می کنند.
نامزدهای بخش گرافیک محیطی عبارتند از :  "بهزاد خورشیدی" با آواز گنجشک ها ، "امیر شیبان خاقانی" با سه زن و "حمیدرضا اسحاقی" با همیشه پای یک زن در میان است.
در بخش تیزر و آنونس نیز "مهرداد خوشبخت" با آنونس و تیزر فیلم آواز گنجشک ها ، "امیر شیبان خاقانی" با آنونس حس پنهان ، "میثم مولایی" با تیزر دعوت و "مهرشاد کارخانی" با تیزر ریسمان باز نامزد دریافت جایزه هستند.
این آثار از میان 252   اثر رسیده به دبیرخانه بخش مواد تبلیغی و اطلاع رسانی جشنواره و توسط هیات انتخاب این بخش ، انتخاب شده اند.
ایرج تقی پور ، بهرام جلالی ، ابراهیم حقیقی، مجتبی مشیری و رضا میرکریمی هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر هستند.بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن در تهران برگزار می‌شود.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن