تغییر نام دوسالانه پوستر جهان اسلام



دوسالانه پوستر جهان اسلام، با گسترش حوزه های فعالیت به دوسالانه گرافیک، تغییر نام یافت.
دوسالانه بین المللی پوستر جهان اسلام، که به عنوان مهمترین عرصه حضور هنرمندان طراح گرافیک از دهها کشور جهان محسوب می شود، با گسترش دادن حوزه های فعالیت خود در سه شاخه طراحی پوستر، طراحی جلد کتاب، و طراحی نشانه به دوسالانه گرافیک جهان اسلام تبدیل می شود.
به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته مؤسسه فرهنگی هنری صبا ، دوسالانه بین المللی پوستر جهان اسلام پس از دو دوره برگزاری موفق در سومین دوره خود با گسترش دامنه فعالیت خود از پوستر به طراحی جلد کتاب و نشانه و دیگر حوزه های گرافیک، به دوسالانه بین المللی گرافیک جهان اسلام تغییر نام یافت.
بدین ترتیب سومین دوره این دوسالانه با گستردگی و تنوع بیشتر، نمودی چشمگیر از سهلیت جریان گرافیک و نشانه شناسی بصری را در آثار طراحان مسلمان از دهها کشور جهان با گوناگونی گرایشها و رویکردها و حجم وسیعتر تولیدات و فرآورده های هنری در منظری بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.

سومین دوسالانه بین المللی گرافیک جهان اسلام در مهر ماه 1388 برگزار خواهد شد. گفتنی است دومین دوره دوسالانه با استقبال وسیع هنرمندان طراح گرافیک جهان اسلام در چند بخش )مختلف پیامبر اعظم، فلسطین، مفاخر جهان اسلام و گرایش آزاد) و با حضور 45 کشور جهان، زمستان 1386 در مؤسسه فرهنگی هنری صبا یکی از گسترده ترین عرصه های مشارکت جمعی این هنرمندان را برمبنای وحدت، هویت و اندیشه معنوی دنیای اسلام ترسیم کرد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن