عدم درک صحیح مردم از گرافیک تبلیغاتی


عمده ترین مشکل گرافیک تبلیغاتی نداشتن درک صحیح مردم از این نوع هنراست.
ناصر مزدیانی طراح گرافیک، گفت:در دوره های مختلف زندگی مردم در ایران و جهان بخش تبلیغات وجود داشته البته درگذشته به گستردگی و ترتیب دوره های اخیر نبوده اما وجود تبلیغات به میزان بضاعت در هر دوره‌ ای را نمی توان نادیده گرفت.
وی افزود: به طورقطع با گذشت زمان شیوه و نوع پرداخت با به خدمت گرفتن تکنولوژی نیز تغییر یافته است.
مزدیانی که بیش ازده سال است در زمینه گرافیک تبلیغاتی فعالیت می کند در مورد این بخش از گرافیک گفت: در چند سال اخیر گرافیک تبلیغاتی را در تمام گوشه های شهر می بینیم و در حقیقت می توان گفت، این نوع گرافیک بخشی از زندگی روزمره مردم شده است.
وی تصریح کرد: با وجود آنچه که تاکنون در موردمشکلات وضعیت گرافیک و نقش سفارش دهنده در مضاعف کردن این ضعف گفته شده باید بخشی از ضعف گرافیک تبلیغاتی سفارش دهنده بوده اما بخش عمده ضعف در این نوع گرافیک مخاطبین هستند زیرا مردم هر نوع گرافیک تبلیغاتی را می پذیرند و این درحالیست که براساس قوانین و تبصره های موجود در هنر باید گرافیک و یا هر نوع هنردیگری که به لحاظ قابلیت نتوانسته مردم را همراه کند مردود شود.

لینک به منبع
 

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن