اولین نمایشگاه پوسترهای بسم اله شاهرود


اولین نمایشگاه پوسترهای بسم الله شاهرود توسط هنرمندان حوزه هنری و با حضور مسئولین شهر هنرمندان و علاقمندان به هنر و در محل پارک کودک شهرستان شاهرود برگزار شد.
به گزارش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری شاهرود، این نمایشگاه حاصل تلاش سه ماهه هنرمندان واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری شاهرود است که طی سه ماه کار مداوم به تولید و خلق آثار نمایشگاه منجر گردید. این گروه سال گذشته با برپایی نمایشگاهی از پوسترهای عاشورایی و چاپ آثار منتخب در کتابی به همین نام کار خود را آغاز کرد و امسال نیز با شرکت در پنجمین جشنواره بین المللی بسم الله، آثار این هنرمندان به بخش آثار منتخب جشنواره راه یافت و از 12 شهریور ماه در شهرهای برلین، مونیخ، هامبورگ آلمان، آلماتی قزاقزستان، داکا بنگلادش، کراچی و اسلام آباد پاکستان به نمایش گذاشته خواهد شد .
در این مراسم محمد اسکندرزاده، سرپرست حوزه هنری استان سمنان  این نمایشگاه را حاصل تلاش دسته جمعی هنرمندان دانست و گفت مسئولین فقط زمینه را برای هنرمندان فراهم می کنند و بار اصلی این مسئولیت به دوش خود هنرمندان است.
وی از هنرمندان خواست تا با توجه به اشرافی که ایشان به مسائل هنرمندان و مقوله هنر دارند، از رهنمودهای ایشان بهره گیری کنند .
اسکندر زاده گفت: چیزی که هنر شهرستان از آن رنج می برد کم تحملی هنرمندان نسبت به یکدیگر است و از آنان خواست تا به توانایی های یکدیگر ایمان بیاورند و همدیگر را حمایت کنند تا در میادین هنری بزرگتر راه پیداکنند.
 لازم به ذکر است این نمایشگاه  تا تاریخ  29 شهریور ماه 87 به مدت سه روز در پارک کودک، پارک بلوار و در روز جمعه در محل نماز جمعه برپا شده بود.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن