تمدید نمایشگاه تایپوگرافی پوستر با عنوان اسماءالحسنی


مروری بر آثار چهار دوره نمایشگاه تایپوگرافی پوستر با عنوان اسماءالحسنی تا پایان شهریور در موزه هنرهای معاصر تهران تمدید شد.
آثار تایپوگرافی  اسماءالحسنی که شامل 380 اثر از 198 طراح می باشد از روز 26 مرداد در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا پایان شهریور ادامه دارد.
تایپوگرافی پوستر با انتخاب موضوع اسماءالحسنی با توجه به جایگاه حروف، کلمات و نگارش آن در فرهنگ و هنر اسلامی نه تنها بر ترویج حروف نگاری و خط خوش که نشانه فرهنگ سنتی است، با مد نظر گرفتن تربیت و تهذیب روح هنرمند بر عرصه های تازه ای از هنر تایپوگرافی پوستر تأکید کرده است.
بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، حروف نگاری و خوشنویسی در قالب پوستر یکی از هنرهای بصری امروز برای اسماءالحسنی است. در آثار گرافیکی تصاویر و حروف بار پیام رسانی اثر را بر عهده دارند و تایپوگرافی همانگونه که اشاره شد شاید یکی از جلوه های بارز و با قدمت هنر گرافیک می باشد.
گفتنی است، نمایشگاه تایپوگرافی با عنوان اسماءالحسنی تا پایان شهریور برقرار می باشد و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 و جمعه ها از ساعت 14 تا 18 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی جنب پارک لاله مراجعه و یا با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن