چهارمین نمایشگاه تایپوگرافی اسماءالحسنی گشایش می‌یابد


چهارمین نمایشگاه تایپوگرافی پوستر اسماءالحسنی به همراه مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره، روز شنبه 9 شهریورماه در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
درچهارمین نمایشگاه تایپوگرافی پوستر اسماءالحسنی 100 اثراز 69 هنرمند در دو بخش مسابقه و میهمان به نمایش گذاشته خواهد شد که این آثار از میان 1753 اثر ارسالی از 475 هنرمند به دبیرخانه انتخاب شده است.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه مروری بر چهار دوره گذشته نمایشگاه تایپوگرافی پوستر اسماءالحسنی نیز 26 مردادماه در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شد. در این نمایشگاه 380 اثر از 198 طراح در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش گذاشته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 شهریور از این آثار بازدید کنند.
در مراسم گشایش چهارمین دوره نمایشگاه تایپوگرافی پوستر اسماءالحسنی در خانه هنرمندان ایران، به نفرات برگزیده این دوره از نمایشگاه جوایزی به شرح زیر اهدا خواهد شد؛
نفر اول 30 میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار،نفردوم 20 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر،نفر سوم یک میلیون ریال به همراه لوح تقدیر.
همچنین پنج جایزه نقدی به مبلغ 200 هزار تومان به برگزیدگان این نمایشگاه در بخش استعدادهای نو اهدا خواهد شد.
آثار این دوره از نمایشگاه از سوی فرزاد ادیبی،صداقت جباری،عبدالمجید حسینی‌راد،مهدی سعیدی، و سید‌علی میرفتاح داوری می‌شود.
مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه تایپوگرافی پوستر اسماءالحسنی ساعت 17 روز شنبه 9 شهریورماه در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار می‌‌شود.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن