برگزیدگان نخستین جشنواره در انتظار صبح معرفی شدند


برگزیدگان نخستین جشنواره در انتظار صبح مشخص شده و در 23 مرداد 87 مصادف با تولد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان قدردانی می‌شوند.
زهرا لطفی  اظهار داشت: جشنواره در انتظار صبح که با محوریت امام مهدی (عج) و با هدف تبیین توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار، زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت با استفاده از ابزارهای فرهنگی هنری و خلق و تولید آثار فرهنگی در زمینه فرهنگ مهدویت و معرفی آنها در سطح کشور و جهان در اواسط خردادماه 87 آغاز به کار نموده بود، پس از برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده در دو بخش پوستر و نقاشی (در اواسط تیر)، در 23 مرداد امسال به کار خود پایان می دهد.
وی با بیان اینکه از 300 آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 80 اثر به نمایشگاه راه یافتند افزود: از این بین، 61 اثر گرافیکی و 20 اثر نقاشی بوده است که در نهایت نیز با نظر داوران، 21 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.
لطفی اضافه کرد: داوران بخش طراحی پوستر (حمید عجمی و فرزاد ادیبی) هیچ یک از آثار رسیده را واجد رتبه اول و دوم ندانستند و ضمن معرفی و اعلام اسامی سید محمد عدنانی و محمد گلسرخی به عنوان رتبه سوم، پدرام بابازاده رتبه چهارم و بهزاد آقا محمدی رتبه پنجم،12 نفر را نیز شایسته تقدیر دانستند که اسامی آنها عبارت است از: مریم سلیمی، رضا عباسی، محمد صمدی، نوشین دلفانی، مسعود یگانه کار، رضا وزیری، نصیر بصیری، مسعود آقایی، علی پاک نهاد، سید مجید جهانبخش، حامد زارع و رقیه باوفا.
لازم به دکر است که مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان دانشگاه سوره، شاه حسینی رئیس بنیاد فارابی، داوران و برگزیدگان جشنواره، روز گذشته 23 مرداد 87 در سالن اجتماعات سوره برگزار شده است.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن