دکتر شالویی؛ سه انجمن تجسمی در فضای قبلی خود به فعالیت هنری مشغول خواهند بود


سه انجمن تجسمی، گرافیک، نقاشان، مجسمه سازان در فضای قبلی خود همچنان به فعالیت هنری مشغول خواهند بود.
دکتر محمود شالویی، مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با اعلام این خبر افزود: به دنبال صادر شدن حکم تخلیه سه انجمن تجسمی با عنوان، انجمن گرافیک، انجمن هنرمندان نقاش ایران و انجمن مجسمه سازان که هر سه در یک ساختمان فعالیت می نمایند، بر آن شدیم تا تمهیداتی در باره ادامه یافتن فعالیت های انجمن های مذکور در مکان فعلی بیندیشیم.

وی در مورد مشکل موجود که باعث صادر کردن حکم تخلیه این انجمن ها شده است، گفت: در حال حاضر ساختمان یاد شده در اجاره مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام فعالیت های این انجمن ها در اختیار آنان قرار داده است و مالک اصلی اقدام به گرفتن حکم تخلیه نموده.
وی تأکید کرد: با رایزنی و تعاملات انجام شده با مالک اصلی و توافقات صورت گرفته سه انجمن در همان ساختمان بار دیگر فعالیت های هنری خود را ادامه می دهند.
دکتر شالویی از قرار دادن فضایی دایمی برای انجمن ها خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در حدود و تهیه فضاهای دایمی برای این سه انجمن هستیم و البته این برنامه یزی پیرامون انجمن های دیگر نیز در آینده ای نزدیک انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این تمهید و برنامه ریزی در باره برخی از انجمن های تجسمی علیرغم تلاش های فراوان هنری که دارند که متأسفانه فضای مناسبی برای فعالیت ندارند هم انجام خواهد گرفت.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن