انجمن طراحان گرافیک حکم تخلیه گرفت


جمشید حقیقت‌شناس رییس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش با اعلام این خبر گفت: سه انجمن هنرمندان نقاش، مجسمه‌سازان و طراحان گرافیک که در یک ساختمان سه طبقه در میدان فلسطین قرار گرفته است، صبح امروز با حکم تخلیه‌ای از سوی صاحب ملک روبرو شدند و به ما مهلت یک هفته‌ای داده شده است تا این ساختمان را تخلیه کنیم.
وی با بیان این که این ساختمان از سوی مرکز هنرهای تجسمی برای این انجمن‌ها اجاره شده است افزود: اجاره بهای این ساختمان که از سوی مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی پرداخت می‌شده است، حدود شش ماه به تعویق افتاده است و علیرغم قول آقای شالویی مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، مبنی بر تمدید اجاره این محل، هیچ اقدامی صورت نگرفت.
بر اساس این گزارش، این ساختمان حدود 9 سال در اختیار این سه انجمن قرار داشت و قرار است امروز اعضای هیئت مدیره این انجمن‌ها برای اتفاق نظر درباره این مشکل جلسه‌ برگزار کنند و با شالویی مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد نیز در این باره چاره‌اندیشی کنند.
محمود شالویی چندی پیش در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از حمایت دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد از انجمن‌های مختلف تجسمی و تأمین محلی برای این انجمن‌ها خبر داده بود.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن