مرحله اول داوری جشنواره تجسمی شهر آغاز شد


مراسم داوری نخستین جشنواره و نمایشگاه بزرگ تجسمی شهر در شش رشته نقاشی، عکاسی، پوستر، کاریکاتور، طراحی و تصویرسازی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 17 تا 19 تیرماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) انجام می‌شود.
انتخاب و داوری آثار این جشنواره در دو مرحله اولیه و نهایی توسط اساتیدی چون ابراهیم حقیقی، حسین خسروجردی، فرزاد ادیبی، احمد وکیلی، مصطفی گودرزی، معصومه مظفری، ابوالفضل همتی آهویی، عطیه مرکزی، محمدرضا دادگر، محمد ستاری، حسن سربخشیان، جهانگیر چراغی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی انجام خواهد شد.
در داوری اولیه این جشنواره از میان آثار هر منطقه به تفکیک بخش و موضوع پنج اثر برتر انتخاب می‌شود که از میان این آثار چهار اثر به مرحله داوری نهایی و نمایشگاه راه می‌یابد و یک اثر موفق به دریافت جایزه مرحله اول شامل یک سکه بهار آزادی در بخش حرفه‌ای و یک نیم‌سکه در بخش تجربی به همراه لوح تقدیر خواهد شد.
آثار راه یافته به مرحله نهایی مردادماه امسال به صورت نمایشگاههای مستقل در مراکز فرهنگی هنری مناطق تهران به نمایش درمی‌آید و همزمان با برپایی این نمایشگاهها کارگاههایی با حضور هنرمندان پذیرفته شده و سایر علاقمندان با نظارت اساتید رشته‌های مزبور برگزار می‌شود.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن