تاسیس دانشکده خصوصی طراحی گرافیک در تهران با همکاری اتحادیه اروپا



نشانه ی اتحادیه اروپا
قراراست از خردادماه سال آینده دانشکده بین المللی طراحی گرافیک در تهران راه اندازی شود.

مسئول روابط عمومی این دانشکده در گفت و گویی با مجله الکترونیکی رنگ اعلام کرد که در حال حاضر مشغول انتخاب  ساختمان برای خرید محل احداث این دانشکده هستیم.
وی گفت: چند برج مسکونی و اداری مورد بازدید یکی از مدیران این دانشکده که به تازگی از آلمان وارد تهران شده است قرارگرفته و در حال حاضر مشغول بررسی وضعیت آنها برای تبدیل شدن به یک دانشکده هنری هستیم.

خانم "جویس" افزود: از آنجا که بهترین استادان و طراحان در این دانشکده تدریس خواهند کرد و تمرین ها و روشهای خاصی نیز برای آموزش در نظر گرفته شده است  مدیریت دانشکده به دنبال مکانی است که حداقل 15000 متر فضای سبز در اطراف آن ایجاد شود، زیرا برای ساختن باغ مجسمه و ایجاد حجم های گوناگون برای طراحی به فضای بزرگی نیاز داریم.
مدیر روابط عمومی دانشکده فوق همچنین اعلام کرد که اتحادیه اروپا و چندین مرکز فرهنگی و هنری با توجه به سابقه درخشان ایران در طراحی گرافیک و قدمت تاریخ و تمدن ایران و بخصوص موفقیت های چندسال اخیر ایران در زمینه طراحی گرافیک تصمیم به راه اندازی این دانشکده در ایران کرده است.
خانم جویس در خصوص استادان این دانشکده گفت استادان معتبر جهانی هر دو هفته یک بار کلاس های یک تا دوروزه خواهند داشت که مجموع کلاس های آنها در طول ترم 4 ماهه به اندازه یک ونیم برابر ساعت های کلاسهای معمول خواهد بود.
وی از نیکلاس تراکسلر(سوییس)، نویل برادی( انگلستان)، دیوید کارسن(امریکا)، فونس هیکمن(اتریش)، ورنر یکر(سوییس)، لئوناردو سونولی(ایتالیا)، ژولیا هاستینگ (انگلستان)، آنته لنز (فرانسه) و ایرما بوم (هلند) به عنوان استادان قطعی این دانشکده که موافقت کامل خود را برای تدریس اعلام کرده اند نام برد.
وی در خصوص مواد درسی نیز گفت: حدود 75 درصد درسها عملی و 25 درصد نیز تئوریهای مربوطه خواهدبود. همچنین دانشجویان گرافیک در کنار طراحی گرافیک یک رشته هنری دیگر مانند موسیقی ، تئاتر و سینما را نیز خواهند آموخت.
هزینه هر دانشجو برای یک ترم چهار ماهه مبلغ پانصد هزارتومان خواهدبود که دانشجویان می توانند با گرفتن وام با بهره کم از دانشگاه آن را پرداخت کنند.امتحان ورودی نیز بر اساس توانایی دانشجویان در طراحی و کار عملی خواهد بود.
لازم به ذکر است که مشخصات کامل و چگونگی راهیابی به این دانشکده به زودی اعلام خواهد شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن