گزارشی از سومین سمینار گروه پژوهشی عفراوی



پوستر این سمینار
سومین سمینار برون سازمانی گروه پژوهشی عفراوی برگزار گردید.

گروه پژوهشی عفراوی در راستای برگزاری سمینارهای متعدد آموزشی – کاربردی خود، سومین سمینار خود را با موضوع گرافیک، خلاقیت و چاپ، در محل دانشگاه علمی – کاربردی واحد 6  با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار نمود.|
این سمینار در تاریخ پانزدهم اسفندماه در مکان دانشگاه  به مدت دو ساعت برگزار گردید.
بهرام عفراوی، مدیر گروه پژوهشی، به عنوان سخنران این سمینار به طرح مباحث کاربردی پیرامون تولید محصولات گرافیکی و چاپی بر پایۀ خلاقیت و توانایی های ذهنی و مهارتهای اکتسابی پرداخت.
وی در این سخنرانی با استفاده از تصاویر مختلف،  مطالب مختصری را در بارۀ چاپ، ویژگی های کاربردی چاپ های مختلف، گرافیک و تاریخچۀ تکامل طرحهای گرافیکی و همچنین روشهای خلاقانه در بکارگیری مهارتهای موجود درگرافیک و چاپ برای خلق و تولید محصولات بهتر و کاربردی تر ارائه نمود.
در طول این سمینار، دانشجویان در تمامی مباحث حضوری فعال داشتند و به ابراز نظرات و سؤالات خود می پرداختند.
در دقایق پایانی سمینار، مسابقه ای برای حاضرین در سمینار، با موضوع خلاقیت در گرافیک و چاپ، برگزار گردید؛ و مقرر گردید که پس از بررسی آثار شرکت کنندگان در این مسابقه، توسط کارشناسان گروه ، اسامی نفرات اول تا سوم، در سایت گروه درج گردد و به نفرات برگزیده هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شود.
بهرام عفراوی به عنوان مدیریت گروه از تمامی دانشجویان دعوت نمود تا برای ارائه و اجرای طرحهای خلاقانۀ خود از امکانات گروه استفاده نمایند و آمادگی گروه را برای همکاری های لازم در راستای افزایش کیفیت و کاربرد محصولات گرافیکی و چاپی اعلام نمود.


 سومین سمینار گروه پژوهشی عفراوی  سومین سمینار گروه پژوهشی عفراوی

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن