نهمین دوسالانه طراحی گرافیک معاصر ایران



نهمین دوسالانه طراحی گرافیک معاصر ایران
(مجموعه آثار به نمایش در آمده بخش ملی
نهمین دوسالانه طراحی گرافیک معاصر ایران)
28X 22.5/ گلاسه
سال انتشار:  1386/ شمارگان: 3000 نسخه
لیتوگرافی: نیکان پردازش/ چاپ: صنوبر
ناشر: موسسه توسعه هنرهای تجسمی با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
قیمت: 270000 ریال

مریم پالیزگیر
mp@rangmagazine.com


کتاب حاضر مشتمل بر حدود 290 صفحه رنگی گلاسه  از آثار ارائه شده در دوسالانه نهم طراحی گرافیک ایران در بخش ملی است که در تاریخ 30 خرداد تا 31 تیر ماه 1386 در موسسه فرهنگی هنری صبا به نمایش گذاشته شد.
این کتاب به بخشهای مختلف طراحی نشانه و نشانه نوشتاری، طراحی جلد، طراحی صفحه آرایی، طراحی صفحات وب و مالتی مدیا، طراحی آگهی مطبوعاتی، طراحی آگهی شهری، طراحی بسته بندی و پوسترهای بخش جنبی با موضوعات: ترافیک ، گفتگو، میراث فرهنگی تقسیم بندی شده و با این تقسیم بندی موضوعی امکان یافتن اثر مورد نظر برای بیننده کتاب آسان تر شده است.
صفحات اولیه کتاب به شرح  اطلاعات کلی این دوسالانه شامل اسامی هیئت انتخاب آثار ، هیئت داوران، برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در بخشهای مختلف و همچنین برگزیدگان بخشها و جوایز در نظر گرفته شده  اختصاص یافته است. 
با مشاهده آثار موجود در این کتاب می توان تا حدودی به سطح کیفی و کمی آثار طراحی شده در حوزه گرافیک کشور اعم از تجاری و فرهنگی خصوصا در چند سال گذشته  و همچنین به نحوه برخورد طراحان گرافیک  با موضوعات  گاه مشترک  پی برد.
در هر صفحه نام طراح هر اثر، عنوان و سال طراحی آن عنوان گردیده است.
کتاب نهمین دوسالانه طراحی گرافیک معاصر ایران برای تمامی طراحان گرافیک و دانشجویان  و علاقمندان این رشته به عنوان مرجعی تصویری با نمونه ها و موضوعات متعدد قابل استفاده می باشد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن